Naše služby sú nielen o financiách, ale aj o spoločenskej zodpovednosti
PARTNERS GROUP SK predstavila hospodárske výsledky za prvú polovicu roka. Dvojciferný nárast dosiahla v segmente životného poistenia a takmer 25-percentný nárast zaznamenala v novom obchode. Spoločnosť aj napriek pandemickým časom posilňuje pozíciu lídra na trhu s finančnými službami a dosahuje výnimočne dobré výsledky. Súčasne rozširuje ponuku služieb v poistnom a investičnom segmente. „Ak chceme klientom prinášať prvotriedne finančné služby, musíme vyvíjať vlastné riešenia a vytvoriť bezpečné podmienky v online i offline prostredí. Obzvlášť v kritických časoch pandémie,“ vysvetľuje Juraj Juras, generálny riaditeľ PARTNERS GROUP SK.

Foto: Juraj Juras, generálny riaditeľ PARTNERS GROUP SK
VYSOKÁ MIERA SOCIÁLNEJ ZODPOVEDNOSTI
Témy, ktoré v súčasnosti najviac rezonujú v spoločnosti, sa dotýkajú otázok spojených s vplyvmi pandémie koronavírusu. Tá sa dotkla najmä firiem, ktoré majú svoj biznis založený na poskytovaní služieb a osobných kontaktov. „Zodpovednosť a vzájomný rešpekt vo finančných službách nadobúdajú v časoch pandémie ešte dôležitejší význam ako kedykoľvek predtým,“ hovorí Juraj Juras. Zároveň si myslí, že postoj mnohých firiem k aktuálnym témam, ktoré rozdeľujú spoločnosť, ukáže, aké miesto má v ich stratégiách miera sociálnej zodpovednosti. „Pôsobíme na trhu vyše 14 rokov a za ten čas sme sa stali jednotkou v oblasti finančného sprostredkovania, ale aj v spoločenskej zodpovednosti. „Vakcinácia je veľmi citlivá téma, ktorá aktuálne rozdeľuje spoločnosť. Snažíme sa ochrániť zdravie našich ľudí i klientov, a preto prispievame k rozširovaniu povedomia o význame vakcinácie.“ K dnešnému dňu spoločnosť PARTNERS GROUP SK vykázala takmer 80-percentnú zaočkovanosť svojich spolupracovníkov aspoň prvou dávkou vakcíny. Ku koncu júla sa predpokladá zaočkovanosť obomi dávkami na úrovni viac ako 90 %. Spoločnosť súčasne zavádza mnohé digitálne inovácie na poskytovanie bezpečných finančných služieb.
DVOJCIFERNÝ NÁRAST V ŽIVOTNOM POISTENÍ
Aj napriek náročnému obdobiu uzatvorila spoločnosť PARTNERS GROUP SK prvý polrok 2021 s rekordnými číslami. „V novom obchode sme dosiahli takmer 25-percentný nárast a v segmente životného poistenia hovoríme o dvojcifernom náraste, ktorý predstavuje úroveň 27,08 %.“ hodnotí Juraj Juras. „Predpokladáme, že táto časť nášho portfólia nám v ďalších rokoch vzrastie ešte výraznejšie, keďže koncom mája Národná banka Slovenska udelila licenciu na nový projekt, PARTNERS POISŤOVŇU,“ hovorí. Nová digitálna poisťovňa má zefektívniť komunikáciu s klientom a zároveň urýchliť administratívne procesy s finančným sprostredkovateľom. V rámci poisťovne sa spoločnosť sústredí na vývoj vlastného produktu rizikového životného poistenia. „Chceme klientom prinášať komplexné digitálne finančné služby, ktoré pomôžu zabezpečiť ich život a dobré finančné zdravie,“ vysvetľuje Juraj Juras.
PARTNERS INVESTMENTS: NAJVÄČŠÍ OBCHODNÍK S CENNÝMI PAPIERMI
V rámci skupiny ešte v roku 2019 predstavili na slovenskom finančnom trhu investičnú spoločnosť PARTNERS INVESTMENTS. Za necelé tri roky pôsobenia sa tento obchodník s cennými papiermi stal najväčším na trhu. „Majetok klientov, ktorý spravujeme, dosiahol viac ako 320 miliónov eur a súčasne sme sa stali lídrom v segmente zelenej investičnej stratégie, teda v ESG fondoch,“ opisuje predseda predstavenstva PARTNERS INVESTMENTS Juraj Juras. Majetok cez zelené investície zhodnocuje v rámci PARTNERS INVESTMENTS už 12-tisíc klientov, spoločnosť má pritom pod správou takmer 50 miliónov eur v ESG fondoch. Tieto výsledky spoločnosť PARTNERS INVESTMENTS dosiahla len 8 mesiacov od spustenia ESG stratégie.
NOVODOBÉ TRENDY: INVESTOVANIE DO REALÍT
Aktuálne sa v rámci holdingu pripravuje ďalší strategický projekt plánovaný na rok 2021 – predstavenie novej správcovskej spoločnosti PARTNERS ASSET MANAGEMENT. Víziou a cieľom je pritom sprístupniť zaujímavé investičné príležitosti ako pre náročných, tak aj pre investorov začiatočníkov. Nový realitný fond, ktorý spoločnosť spúšťa v letných mesiacoch, má ambíciu získať do konca roku pod správu viac ako 50 miliónov eur. „Verím, že táto spoločnosť nadviaže na úspechy sesterskej firmy PARTNERS INVESTMENTS,“ uzatvára Juraj Juras.
LÍDER V DIGITALIZÁCII: BEZPEČNÉ SLUŽBY ONLINE
Inovácie prinášala firma PARTNERS GROUP SK aj v prvej polovici roka. Začiatkom roka predstavila klientom ako prvá spoločnosť vo finančnom sprostredkovaní službu tvárovej biometrie, teda overenie identity klienta na diaľku. Služba má mimoriadny význam pri bezkontaktnom sprostredkovaní služieb, s ktorým sa spája riziko nesprávnej identifikácie a súčasne je zaťažené prísnymi legislatívnymi a administratívnymi nárokmi. Biometrické overenie identity tento proces výrazne zefektívňuje a robí tak z bezkontaktného sprostredkovania bezpečný a dostupný nástroj.
Ďalším nástrojom, určeným špeciálne pre širokú sieť spolupracovníkov, bol nový systém PARTNERS CRM, uvedený ešte v marci 2021. Podľa Juraja Jurasa systém a jeho praktické funkcie pomohli zefektívniť riadenie vzťahov a interakcií s klientmi a rovnako priniesli zvýšenú kontrolu pri príprave nových spolupracovníkov na vstup na finančný trh. „Sme presvedčení, že práve inovácie a nové technológie sú cestou, ako si udržať pozíciu lídra vo finančnom sprostredkovaní a prinášať prvotriedne a bezpečné finančné služby,“ uzatvára.
Mzdová kalkulačka - výpočet čistej mzdy a ceny práce
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Tehotenské: Online kalkulačka na výpočet dávky
Kalkulačka materskej dávky
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka na výpočet dôchodkového veku
Kalkulačka na výpočet vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Hypotekárna kalkulačka
Porovnanie zdravotných poisťovní
DPH kalkulačka pre rok 2025
Investičná kalkulačka

SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Alarmujúci stav finančnej gramotnosti žiakov
- 2.Kam až klesnú úrokové sadzby hypoték v roku 2025 a čo to urobí s realitným trhom
- 3.Otec na materskej: Návod na vybavenie a tipy, ako získať čo najviac peňazí do rodinného rozpočtu
- 4.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor
- 5.Biedronka a jej expanzia na Slovensko: aké výzvy čakajú firmu a kto je jej najväčší konkurent?