Prieskum FinReportu ukázal, že najspokojnejších klientov má zdravotná poisťovňa Union
„Síce je najmenšia, ale zato najlepšia“ – to si myslia Slováci, ktorí v nezávislom prieskume FinReportu označili Union ako poisťovňu, s ktorou sú spokojní. Spomedzi jednotlivých poisťovní totiž najväčšiu spokojnosť deklarovali práve poistenci zdravotnej poisťovne Union – 87,2 %, pričom na druhom mieste v tomto ukazovateli skončila Dôvera – 84 %, a v prípade VšZP bolo spokojných len 65,2 %.
Foto: Union
Prieskum tiež ukázal, že zdravotná poisťovňa Union má najlepšiu komunikáciu s klientom. Spokojných je až 90 % respondentov. Nasledujú klienti Dôvery, ktorí sú spokojní v 88 % prípadov a VšZP so spokojnosťou na úrovni 73,67 %. „Je to pre nás veľmi potešujúci výsledok, pretože na komunikácii nám v Unione mimoriadne záleží. Pravidelne školíme našich kolegov v call centre a v pobočkách, aby poistencom vedeli ochotne a najmä efektívne pomôcť, a zdá sa, že sa to oplatilo. Určite v tom budeme aj naďalej pokračovať,“ hovorí Tomáš Kalivoda, riaditeľ komerčnej sekcie Unionu.
Ako ďalej dodáva, pre každú poisťovňu sú názory jej klientov kľúčové v ďalšom nastavovaní procesov, pretože odzrkadľujú naplnené alebo, naopak – nenaplnené potreby. „Iba tak sa môžeme ďalej zlepšovať a ďalej rásť,“ vysvetľuje T. Kalivoda. Union pritom získava nových klientov každý rok. Podľa FinReportu najmenšia zdravotná poisťovňa na trhu pribrala v priebehu posledných troch rokov najvyšší podiel novopoistených klientov (26,3 %).
Sú ešte benefity dôležité?
Z prieskumu FinReportu vyplýva, že takmer jedna tretina respondentov si vyberá zdravotnú poisťovňu na základe ponuky zdravotných benefitov. Ďalšia tretina opýtaných tvrdí, že sú pre nich rozhodujúce skúsenosti z minulosti a rovných 30 % účastníkov ankety povedalo, že sa rozhodli podľa odporúčaní rodinných príslušníkov a blízkych osôb. Len 8 % účastníkov ankety uviedlo iný ako jeden z týchto troch dôvodov.
„Iba v prípade zdravotnej poisťovne Union sa nadpolovičná väčšina (57 %) jej poistencov vyjadrila, že ich pri výbere motivovali ponúkané benefity, čo si vysvetľujeme tým, že sú skutočne lákavé,“ tvrdí Beáta Dupaľová Ksenzsighová, hovorkyňa Unionu. V prípade Dôvery to bolo 42 % opýtaných a v prípade VšZP menej ako 10 % respondentov. Štátna zdravotná poisťovňa však viac ťaží z odporúčaní rodiny (30,2 %) a najmä zo skúseností svojich klientov, ktoré nadobudli v minulosti (49 %).
Do ankety FinReportu sa zapojilo spolu 2 040 respondentov. Z nich 42 % je poistených vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni (VšZP), 39 % je v zdravotnej poisťovni Dôvera a 19 % v Union zdravotnej poisťovni.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Aká bude výška 13. dôchodku v decembri 2024
- 2.Podnikateľský účet bude povinný a štát zdaní jednotlivé platby
- 3.Online peňaženky: Ponúkajú ich všetky banky, no len jedna ich má všetky
- 4.Ako sa v roku 2025 zvýšia renty a maximálne sumy úrazových dávok
- 5.Konzervatívnych investičných alternatív ku klasickým sporiacim účtom je niekoľko