Holandský vietor opäť osviežil naše poisťovníctvo, Union vylepšil viaceré svoje produkty
Zastrešovanie zdravotnej starostlivosti či vysokokvalitné produkty cestovného poistenia. Union poisťovňa má na slovenskom trhu stabilné miesto a okrem týchto najznámejších druhov poistenia ponúka aj jednoduché a zrozumiteľné poistenie nehnuteľnosti, poistenia vozidiel, riešenia pre podnikateľov a mnohé iné. Aj v tomto roku Union vylepšil viaceré svoje produkty, svoju pridanú hodnotu dokázal aj vo viacerých osvetových projektoch na zvýšenie informovanosti a bezpečia svojich klientov.
Foto: Union
Poistenie digitálnych nomádov, bezpečnosť detí či zdravie zamestnancov. Tretí kvartál tohto roka Union poisťovňa uzatvára s úspešne vylepšenými produktmi, pozornosť však venuje aj spoločenskej zodpovednosti a projektom na podporu osvety. Ako jediná poisťovňa vie Union využívať poznatky z oblasti zdravotného poistenia a s ich implementáciou neváha.
„V našej komerčnej poisťovni vidíme bohatý priestor pre zužitkovanie našej znalosti trhu zdravotného poistenia. Týka sa to aj samotnej informovanosti klientov, ktorá je základom toho, aby sa vedeli rozhodnúť, aký produkt je pre nich najlepší a prinesie im pocit bezpečia. Napríklad, rozdiely v krytí cestovným poistením a Európskou kartou zdravotného poistenia sme v tomto roku doslova vytesali do kameňa,“ vysvetľuje Tomáš Kalivoda (na snímke), riaditeľ obchodu a služieb a člen predstavenstva Unionu.
Dodáva, že z kréda „Meníme životy k lepšiemu“ Union neupúšťa, a skúsenosť zákazníka je pre holandskú spoločnosť smerodajná. „Okrem pravidelných prieskumov spokojnosti sa dívame aj na konkrétne príbehy našich klientov, ktoré môžu byť práve prvým stimulom na vylepšenie produktu či služieb. Je potešujúce, že klienti nájdu vôľu podeliť sa aj o spokojnosť s riešením poistných udalosti, lebo na pozitívnu spätnú väzbu dnes ľudia často nemajú čas. Práve pri cestovnom poistení sa jeden z našich klientov dokonca zúčastnil našej tlačovej konferencie, kde ochotne zodpovedal na otázky médií o jeho dramatickej ceste z pláže na JIS-ku!“ uvádza T. Kalivoda, a pripomína, že práve poisťovňa Union bola prvou poisťovňou, ktorá priniesla možnosť poistenia prostredníctvom jednoduchej SMS správy i prvou poisťovňou, ktorá v čase covid-19 priniesla pandemické krytie.
Unikátnu ponuku komerčného poistenia Unionu spestrilo v tomto roku UniTravel celoročné cestovné poistenie s neobmedzeným krytím liečebných nákladov v zahraničí. Pre „častých cestovateľov“ Union pripravili produkt, ktorý im zabezpečí pocit istoty a bezpečia za výhodných podmienok – krytie liečebných nákladov v zahraničí vrátane terorizmu a akútnych stavov chronických a existujúcich ochorení až do výšky skutočne vzniknutých nákladov i neobmedzenú asistenčnú službu. Neobmedzený počet vycestovaní s nepretržitým pobytom pokrýva až 180 dní, súčasťou je i možnosť výberu unikátnych doplnkových poistení podľa potrieb klienta vrátane krytia mimoriadnych situácií a poistenia pre vybrané športové a pracovné činnosti.
Veľkú pozornosť Union venoval aj poisteniu majetku. „V ostatných dňoch sme sa opäť žiaľ presvedčili, aké dôležité je mať správne poistenú svoju nehnuteľnosť. Drastické zmeny počasia so záplavami či povodňami zasiahli stovky klientov, len v našej poisťovni zaznamenávame každým dňom čoraz viac hlásení poistných udalostí,“ konštatuje Tomáš Kalivoda. Okrem obľúbeného produktu UniDom poukazuje aj na dôležitosť poistenia motorových vozidiel, keďže aj tu vzniká v súvislosti so živelnou katastrofou možnosť fatálneho poškodenia.
UniDom poistenie majetku a zodpovednosti pre fyzické osoby predstavuje modulárny produkt – klienti si teda môžu vybrať z niekoľkých tematických skupín rizík, ktoré umožňujú vybrať si presne tie krytia, ktoré potrebujú a vyhnú sa plateniu za nepotrebné krytia. Klienti teda môžu ušetriť peniaze v porovnaní s balíčkovými produktmi, ktoré často obsahujú aj krytia, ktoré nie sú pre sú pre nich relevantné.
Novinkou je aj EKO bonus. V rámci poistenia UniDOM sa hradia náklady, ktoré vzniknú klientovi po poistnej udalosti z akéhokoľvek rizika, a ktoré budú mať za následok zvýšenie energetickej účinnosti poistenej nehnuteľnosti alebo priaznivejšieho vplyvu na životné prostredie. „Aj touto cestou sa snažíme ukázať, že Union nie je zelený len svojím logom. Eko-zmýšľanie sme pretavili aj do tvorby pripoistenia k produktu UniDom, ktorý pokrýva aj poistenie solárnych panelov či nabíjacích staníc,“ uzatvára Tomáš Kalivoda.
Union sa aj v tomto roku rozhodol zúčastniť súťaže Zlatá minca, kde chce preukázať kvalitu svojich produktov za komerčnú i zdravotnú poisťovňu. Do známej nezávislej súťaže finančných produktov sa prihlásil vo viacerých kategóriách, bližšie informácie uverejnil Union priamo na svojej webstránke.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Noc světových vánočních melodií 16. decembra 2024 - 20. januára 2025
- 2.WAVE Festival: Halloween - Trenčín 31. októbra 2024
- 3.LADY CARNEVAL - Největší hity božského Káji 23. novembra 2024
- 4.Fico: Súčasná vláda nemala doteraz žiadnu väčšiu aféru
- 5.Peňaženky na digitálne euro by sa v ideálnom prípade mohli objaviť už v roku 2025