Lokálny marketing pre začínajúcich podnikateľov 16.03.2023
Osloviť potenciálnych zákazníkov v určenom okruhu s úmyslom premeniť ich na skalných fanúšikov je čoraz jednoduchšie. Akú online marketingovú stratégiu použiť na oslovenie miestnych klientov sa dozviete na seminári.
Foto: Npc.sk
Trvanie: 16:00 - 19:00 hod.
Miesto konania: Online - Microsoft Teams
Dozviete sa:
- Čo je mobilný marketing
- Ako hodnotiť vyhľadávania „V mojej blízkosti“
- Cenová stratégia lokálneho marketingu
- Budovanie online prítomnosti pre kamenné obchody
- Čo je cross-selling (krížový predaj)
- Čo je omnichannel marketing (multikanálový marketing)
- Čo je lokálne SEO
Kto bude váš lektor?
PhDr. Jakub Horváth, PhD. MBA - už tretí rok je Google certifikovaným trénerom pre oblasť Business & Soft Skills. Na Fakulte manažmentu Prešovskej univerzity v Prešove vyučuje predmety v špecializácii manažment a digitálny marketing. Pôsobí tiež ako freelance copywriter, social media a PR konzultant. Poskytuje poradenstvo ako špecialista na online marketingovú stratégiu pre začínajúcich podnikateľov.
Ďalšie podujatia:
Mzdová kalkulačka - výpočet čistej mzdy a ceny práce
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Tehotenské: Online kalkulačka na výpočet dávky
Kalkulačka materskej dávky
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka na výpočet dôchodkového veku
Kalkulačka na výpočet vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Hypotekárna kalkulačka
Porovnanie zdravotných poisťovní
DPH kalkulačka pre rok 2025
Investičná kalkulačka

SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Agenti pozor, NBS chce výrazne zvýšiť poplatky
- 2.Šéf Bundesbanky Jens Weidmann končí. Osobné dôvody alebo vyčerpanosť zo sporov?
- 3.Voliť poštou zo zahraničia chce už 70-tisíc Slovákov
- 4.Mikko Annala: Základný príjem je ako chlieb, ak si ho chcete natrieť, musíte pracovať
- 5.Stane sa z kritizovaného a neekologického bitcoinu zelená kryptomena?