IAB budíček 24. mája 2024
Ako robia marketing ostrieľaní marketéri veľkých značiek Slovak Telekom, ZSE či Wienerberger? Príďte si pre inšpirácie a skúsenosti, ktoré vám tentokrát prezradia zástupcovia úspešných značiek, členovia IAB Slovakia. Stretnite ľudí z vášho biznisu a networkujte pri chutných raňajkách.
Foto: Tickpo
Začiatok: o 8.30 hod.
Miesto konania: Mlynské nivy 16, HubHub Twin City C, 821 09 Bratislava
Karin Maciková prezradí ako prebiehala kooperácia značky a agentúry pri vývoji nového produktu pre mladých od Slovak Telekom. Lukáš Porhajaš prinesie čísla a nazbierané know-how zo „zelenej“ stratégie značky ZSE. Martin priblíži na čo všetko sa musíte pripraviť pri repozicioningu, ktorým nedávno prešla spoločnosť Wienerberger.
V závere vás čaká panelová diskusia. Okrem spíkrov vystúpia aj Lukáš Kyzúr a Timotej Strieš. Otvoria sa viaceré otázky ako cookieless éra a možnosti pre zadávateľov reklamy, alokáciu marketingových rozpočtov a ďalšie.
Program
8.30 - 9.00 hod. - registrácia, raňajky a networking
9.00 - 9.20 hod. - Swipe:nový program pre mladých podľa teba / Karin Maciková, Media strategy expert Slovak Telekom
Len málokedy sa marketingový tím a agentúry zapájajú do vývoja produktu. Keď sa však zapoja, výsledok stojí za to. Pri tvorbe produktu bolo pre Telekom najväčšou výzvou ako tento nový paušál komunikovať pod značkou Telekomu a zároveň vytvoriť komunikáciu, ktorá zaujme mladých, ktorí v dnešnej dobe v značke nehľadajú iba produkt ale aj zážitok. V prezentácii ukážem, ako sme my (marketingový tím) spolu s agentúrami prispeli k dobudovaniu finálneho produktu a celej produktovej komunikácie.
9.20 - 9.40 hod. - Ako v online prostredí budovať zelenú líniu značky / Lukáš Porhajaš, Digital strategy expert ZSE
Prečo sa rozhodlo ZSE byť „zelené“? (čísla z prieskumu)
- Zmena farebnosti loga v kampani (čísla znalosti kampane a priraditeľnosti);
- Tvorba obsahu v online-content platforme Zelené nápady ZSE (ako tvoríme obsah, ako vyberáme témy, aké formáty a prečo používame, aké čísla dosahujeme);
- Tipy a triky na tvorbu obsahu.
9.40 – 10.00 hod. - Re-pozicioning značky krok po kroku (z pohľadu práce klienta) / Martin Hýrošš, Head of Marketing Wienerberger
Martin prezradí príbeh repozicioningu značky Wienerberger na Slovensku. O tom, ako postupovať pri tvorbe stratégie značky/sub-brandov či prepojení na produktovú a digitálnu stratégiu. K tomu pridá aj pár konkrétnych čísel, metrík a nejaké tie výsledky.
10.00 – 10.45 hod. - Panelová diskusia so zadávateľmi:
Karin Maciková Media strategy expert Slovak Telekom,
Lukáš Porhajaš Digital strategy expert ZSE,
Lukáš Kyzúr Digital marketing Team Lead Slovenská Sporiteľňa,
Timotej Strieš Head of Online Marketing Lidl.
Vstup: 48 eur
Vstupenky zakúpite TU
Zdroj: Tickpo.zoznam.sk
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Banky znižujú úrokové sadzby hypoték, jedna z nich opäť už po mesiaci
- 2.Podnikateľský účet bude povinný a štát zdaní jednotlivé platby
- 3.UniCredit Bank premigruje svojich klientov ku kartovej spoločnosti Mastercard
- 4.Ako požiadať o dávku ošetrovné pri ochorení dieťaťa
- 5.Vláda predstavila svoj konsolidačný balíček – základná sadzba DPH sa zvýši na 23 %