AI v opratiach stratégie. Májová konferencia WebExpo privíta hviezdy technologického sveta
Ako sa mení (a bude meniť) interakcia medzi používateľmi a technológiami? Ako nám môže AI pomôcť rásť – profesijne aj osobnostne? A dá sa balansovať medzi kreativitou a etickými princípmi? To sú otázky, na ktoré hľadá odpoveď tohtoročné WebExpo. Od 28. do 30. mája 2025 zaplní sály Paláca Lucerna v Prahe viac ako 1600 účastníkov a 80 spíkrov a mentorov z celého sveta. Už sedemnásty rok sa táto technologická konferencia stane centrom inovácií, zdieľania skúseností a formovania budúcnosti – v priamom prenose.
Foto: WebExpo
Na WebExpo mieria technickí profesionáli z firiem ako Amazon, Google, IBM alebo Zalando. Tí sa podelia o svoje cenné know-how na prednáškach a špecializovaných workshopoch, ktoré obohatia publikum z radov biznisu, marketingu, vývoja a UX dizajnu.
Stratégia ako kľúč
Témy tohtoročnej konferencie prepájajú holistický prístup k technológiám, vzdelávaniu a kariére. „Tech-profesionáli teraz potrebujú oveľa viac než ovládať hard skills,“ vysvetľuje Šárka Štrossová, riaditeľka konferencie WebExpo, „V dnešnom pulzujúcom online svete sa už neobídu bez strategického myslenia a mäkkých zručností. Práve vďaka takémuto kapitálu dokážu využiť AI a vlastný potenciál na maximum.“
Tento prístup zosobňuje hlavný rečník konferencie, Austrálčan Mark Pollard. Svetová kapacita v oblasti strategického myslenia príde odklopiť pomyselnú pokrievku biznisového taktizovania a podelí sa s publikom o zásadné princípy, ktorými možno modelovať súčasný biznis. Pollard bude na WebExpo viesť aj Strategy Masterclass, poldňový workshop určený priamo pre podnikateľov, brand manažérov a kreatívcov.
Foto: WebExpo
Keďže by všetky kampane prišli nazmar bez riadneho vyhodnotenia, jedna z prednášok sa bude zameriavať aj na zber dát. Vedúci marketingu Seznam.cz Jaroslav Slavičinský odhalí, ako na správnu evaluáciu a ako sa po ceste nestratiť vo všetkých KPI, metrikách a kanáloch.
Stále v strehu vďaka AI
AI sa neodiskutovateľne premieta aj do podnikania a zásadným spôsobom ovplyvňuje svet novovznikajúcich projektov. Priamu skúsenosť má podnikateľ a vizionár Jan Řežáb, zakladateľ Socialbakers, Time is Ltd. a novovytvorenej spoločnosti Ravineo. Ukáže publiku, ako dramaticky mení AI rast startupov a ako nám AI pomáha škálovať biznis.
O nikdy nekončiacich zmenách vie svoje aj skúsený technologický manažér Martin Cízler, ktorý spoluzakladal a rozvíjal Microsoft Development Center v Prahe. Na pódium prinesie aktuálnu tému pre všetkých manažérov a podnikateľov – ako vtesnať inovatívne postupy do firmy, keď už máme naplánované ciele a jednotlivé úlohy? Je možné nechať sa unášať aktuálnymi trendmi, alebo ich zámerne vytvárať počas procesu?“
Cízler sa podelí o svoje postrehy priamo z „bojiska startupov“ firmy Make, kde má na starosti inovácie a automatizáciu.
Foto: WebExpo
Lepší tím, lepší líder, lepší produkt
Úlohy sa hromadia, každý čaká na každého a projekt sa oneskoruje. Poznáte to? Nenechajte si ujsť aj prednášku o end-to-end tímoch, ktorú prinesie konzultant a tréner Scrumu Karel Smutný. Pôvodom softvérový vývojár dokáže zjednodušiť procesy a vybudovať tímovú zodpovednosť vo firmách pomocou agilného prístupu. Vo svojom vystúpení na WebExpo popíše, ako reorganizácia tímov prispieva k rýchlejšiemu a kvalitnejšiemu vývoju produktov, na čo si dať pri zmene pozor a aké výsledky môžete očakávať.
Dobre zladený tím ale nestačí, ak nemá jasnú predstavu o tom, čo vlastne užívatelia chcú a potrebujú – a ako si ich udržať. Výskumníčka Nikki Anderson poradí, ako sa správne pýtať a získať odpovede, ktoré vedú k lepším produktom aj strategickým rozhodnutiam. Na dlhodobú lojalitu užívateľov sa potom zameria Adéla Keršlágerová z uLékaře.cz. Na svojej prednáške ukáže, ako nastaviť retenčnú stratégiu tak, aby motivovala užívateľov k opakovaným návštevám webu a pomáhala budovať pevné vzťahy s klientmi.
Konferencia WebExpo sa uskutoční od stredy 28. do piatku 30. mája v Prahe.
Technologická konferencia WebExpo je inovatívna udalosť, ktorá už od roku 2008 prepája odborníkov online sveta a podporuje ich kompetencie a potenciál. Štyri sály pražského Paláca Lucerna sa opäť naplnia odborným publikom v stredu 28. a vo štvrtok 29. mája. V cene základnej vstupenky na konferenciu sú desiatky prednášok rečníkov, ktorí patria k špičkám technologických odborov, a dva praktické workshopy.
Piatok 30. mája patrí celodenným alebo polodenným praktickým workshopom, ktoré vedú hlavné hviezdy tohtoročného WebExpo. Vstupenky na workshopy je možné si kúpiť samostatne mimo hlavného programu alebo za zvýhodnenú cenu v balíčku spolu s programom.
Účastníci prednáškového programu môžu v ich odbore aj tento rok využiť 1:1 mentoring so špecialistami alebo sa zapojiť do Discomfort Zone, obľúbenej anti-taboo diskusie Rikiho Fridricha. Konferencia WebExpo je obľúbená aj kvôli mnohým príležitostiam na networking, a to počas celodenného programu alebo na troch večerných párty.
Foto: WebExpo
Foto: WebExpo
Program WebExpo Kids je otvorený aj rastúcim technologickým nádejam. Deti si na vlastnej koži vyskúšajú programovanie, 3D tlač, prácu s generatívnou AI alebo tvorbu LEGO robotov. Skúsení a priateľskí lektori odovzdajú deťom užitočné zručnosti, ktoré dokáže rozvinúť len máloktorý učiteľ IVT. Pre deti od dvoch rokov je tiež zabezpečené stráženie v detskom kútiku.
Vstupenky na konferenciu sú v predaji.
Mzdová kalkulačka - výpočet čistej mzdy a ceny práce
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Tehotenské: Online kalkulačka na výpočet dávky
Kalkulačka materskej dávky
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka na výpočet dôchodkového veku
Kalkulačka na výpočet vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Hypotekárna kalkulačka
Porovnanie zdravotných poisťovní
DPH kalkulačka pre rok 2025
Investičná kalkulačka

SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Alarmujúci stav finančnej gramotnosti žiakov
- 2.Kam až klesnú úrokové sadzby hypoték v roku 2025 a čo to urobí s realitným trhom
- 3.Otec na materskej: Návod na vybavenie a tipy, ako získať čo najviac peňazí do rodinného rozpočtu
- 4.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor
- 5.Biedronka a jej expanzia na Slovensko: aké výzvy čakajú firmu a kto je jej najväčší konkurent?