Vaša osobná značka na profesionálnych sociálnych sieťach
Sociálne siete sa dajú považovať samy osebe za zvláštny jav. Priniesli však so sebou aj niekoľko ďalších fenoménov, s ktorými sa musíme vo svojom profesionálom živote vyrovnať. Je to voľný priestor – „stage“ pre každého. Ako pre firmy, tak pre jednotlivcov. Za každou firmou však dnes už chceme vidieť konkrétneho lídra. Nestačí, keď k svojim zákazníkom a potenciálnym zamestnancom komunikuje len firma, nestačí už ani jej hovorkyňa či hovorca.
Zdroj: Katarína Varga
Ľudia chcú vidieť konkrétnych, reálnych ľudí. Chcú poznať ich hodnoty a názory. Doba si vyžaduje ísť takpovediac s kožou na trh a užiť si (alebo si oddrieť) warholovských 15 minút slávy. Na scénu vstupuje „Personal Branding“ alebo budovanie vlastnej osobnej značky, a to sa nezaobíde bez silnej a efektívnej online prítomnosti.
Pri budovaní pracovnej siete kontaktov medzi sociálnymi médiami zreteľne vyniká LinkedIn. Udržuje si profesionalitu a jeho algoritmus chce dávať priestor najmä odborníkom.
Profily na LinkedIn obsahujú informácie o pracovných skúsenostiach, vzdelaní, zručnostiach a odporúčaniach od ľudí, s ktorými dotyčný spolupracoval.
LinkedIn je tiež platforma pre firemné profily, kde spoločnosti môžu zdieľať informácie o svojich produktoch a službách, vyhľadávať potenciálnych zamestnancov a budovať svoju firemnú identitu prostredníctvom obsahu a interakcií so svojimi sledovateľmi.
Šesť krokov k efektivite a viditeľnosti
1) Optimalizujte si svoj profil.
Zabezpečte, aby bol váš profil na LinkedIn kompletný a aktuálny. Profilové fotky a príspevky by mali vystihovať váš profesionálny obraz.
2) Stanovte si ciele.
Definujte si jasné ciele, ktoré chcete svojou online prítomnosťou dosiahnuť. Chcete získať nových klientov, budovať odbornú reputáciu alebo sa pripojiť k profesionálnej komunite?
3) Vytvárajte kvalitný obsah.
Pravidelne zdieľajte obsah, či už ide o krátke príspevky, články alebo videá.
Pomôže vám to získať pozornosť, odbornú reputáciu a rešpekt. A, samozrejme, taktiež prilákať sledovateľov.
4) Angažujte sa v komunitách.
Komunikujte s ľuďmi z vašej oblasti, komentujte príspevky a budujte vzťahy. Aktívna účasť v online komunite zvyšuje vašu viditeľnosť.
5) Využívajte aj vizuálne prvky.
Pracujte aj na vizuálnej stránke vášho profilu. Profilová fotka a grafický dizajn prispievajú k skvelému prvému dojmu v online priestore.
6) Merajte svoj úspech.
Sledujte analytické údaje a merajte úspech vašej online stratégie. To vám umožní prispôsobiť svoj prístup a dosahovať lepšie výsledky.
Ak sa chcete rozvíjať a budovať si vlastnú osobnú značku, mali by ste na sebe pracovať. Poznať možnosti LinkedIn na maximum. Už dávno neslúži iba ako HR nástroj, prípadne miesto pre váš životopis. Ponúka oveľa viac, len ho stačí vedieť využívať na maximum.
Je pochopiteľné, že nemôžete mať prehľad v každej oblasti a byť profesionálom v každej sfére. Preto dávame do pozornosti workshop naživo v Bratislave, ktorým vás prevedú tri skúsené expertky: Jana Schochmann (odborníčka na budovanie osobnej značky), Adela Jasenovcová (certifikovaná Linkedin špecialistka) a Katarína Varga (profesionálna fotografka a content creator).
Dňa 6. 12. na Škultétyho 18 sa počas 6 hodín naučíte všetky dôležité a najčerstvejšie informácie a trendy, ktoré sa neustále menia a prispôsobujú potrebám používateľov.
Viac informácií: schochmann.jana@gmail.com
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Ľadový dóm, kilometre zjazdoviek a bežkárskych tratí, skialpinizmus aj rôzne podujatia. Vysoké Tatry majú v zime čo ponúknuť
- 2.Podnikateľský účet bude povinný a štát zdaní jednotlivé platby
- 3.Spotrebné úvery: Záujem o ne zvyšuje očakávané zdražovanie
- 4.Prieskum: Až dve tretiny Slovákov uprednostňujú digitálne platby
- 5.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor