Hľadaj

Online predaj

17.5.2024 Robert Juriš

Anketa: Tretí najdôležitejší kanál predaja poistných produktov je telesales

Sprostredkovanie poistenia už dlhšie nestojí len na osobnej ponuke a fyzickej komunikácii. Tento predajný kanál dopĺňajú aj ďalšie dva v podobe online predaja poistných produktov a ...

21.8.2023 Ján Sípos

O úspešnosti firiem rozhoduje ich digitálna kondícia a správna e-commerce stratégia

Pri procese digitalizácie analógových vstupov sa využíva prepis pomocou dvoch číslic: jednotiek a núl. O tom, či budú firmy, ktoré vznikli, či už v analógovom, alebo digitálnom veku, ...

8.7.2022 Naďa Černá

Na investičné hodinky či šperky si treba počkať, kým ich vyrobia

Investovanie predstavuje jeden zo skvelých spôsobov, ako zhodnotiť svoj majetok. Možností, do čoho investovať, je veľké množstvo. Niektorí vkladajú svoje peniaze do akcií a fondov, iní ...

30.12.2021 Redakcia FinReport

Každý štvrtý podnik v Európskej únii predáva aj online

Najvyšší podiel digitalizácie predaja v rámci krajín Európskej únie sa podarilo dosiahnuť Dánsku. Podľa údajov Európskeho štatistického úradu Eurostat v tejto krajine majú ...

22.12.2021 Redakcia FinReport

Prvú odoslanú esemesku predali na dražbe ako NFT za 107-tisíc eur

Formáty NFT (Non-Fungible Toten) umožňujú dražiť naozaj čokoľvek. A ak dražiť, tak moderne – online. Práve v takejto dražbe sa podarilo predať úplne prvú krátku textovú SMS správu ...

26.10.2021 Redakcia FinReport

E-shopom sa darí, predvianočné nákupy sľubujú možno aj nový rekord

Pandémia prinútila ľudí meniť svoje nákupné zvyky a presunula oveľa viac ľudí do online priestoru. Dáta ukazujú, že časť Slovákov pri internetovom nakupovaní zostáva aj po ...

27.4.2021 Redakcia FinReport

Platobné terminály dostali zabrať. Obchodníci registrujú až trojnásobný nárast nakupovania obuvi a oblečenia

Uvoľnenie pandemických opatrení prinieslo výrazné nárasty objemu platieb v doteraz zatvorených obchodoch. Spotrebitelia prejavili najväčší záujem o nákup oblečenia, vybavenia ...

26.1.2021 Robert Juriš

IKEA na Slovensku vlani klesla len minimálne. V tomto roku sa zameria na digitálne služby a udržateľné riešenia

Bratislavský obchodný dom IKEA vlani navštívilo 2,4 milióna ľudí, pričom 1,3 milióna z nich v ňom aj nakúpilo. Spoločnosť v rámci Slovenska predala viac ako 9-tisíc sedačiek, čo v ...

28.10.2020 Magdaléna Švančarková

Predajne a gastroprevádzky bojujú o prežitie aj za cenu hľadania výnimiek vo výnimkách

Druhá vlna pandémie priniesla nové opatrenia. Podnikatelia však hovoria, že majú chaos v tom, čo sa môže a čo nie. Niektorí zatvorili prevádzky a čakajú na pomoc od štátu, ďalší ...

26.9.2020 Juraj Recký

Hľadáte investičné príležitosti? Známky sú zaujímavá alternatíva, ktorá dokáže vyvolať vášeň

Sú pomerne nenápadné, no sú v nich uložené miliardy, ktoré sa každoročne zhodnocujú. Investičné známky. Musíme však rozlišovať medzi známkami pre filatelistov a pre investorov. ...

Mobilná aplikácia
VISA MasterCard Maestro Apple Pay Google Pay