Hľadaj

Online komunikácia

12.1.2023 Zuzana Fryč

Generácia Z a technologický pokrok menia zaužívané vzorce aj v oblasti finančného sprostredkovania

Klienti generácie Z sa v súčasnosti pri poisťovaní vo viacerých ohľadoch správajú inak ako staršie generácie. Nové technológie urýchľujú a zefektívňujú spôsob komunikácie, ale aj ...

19.7.2022 Redakcia FinReport

Online komunikácia s poisťovňou môže priniesť aj chutné ovocie

Online portál eKooperativa využíva už viac ako 100-tisíc klientov tejto poisťovne. Okrem zabezpečenia modernejšej a rýchlejšej komunikácie ide tiež o snahu prispieť k ochrane životného ...

30.6.2021 Redakcia FinReport

Motoristi pozor: Zelené karty zostanú už len v čierno-bielom prevedení

Doklad o tom, že je auto povinne zmluvne poistené (PZP), známy ako Zelená karta, bude od 1. júla 2021 výlučne v čierno-bielom formáte. Dokument v zelenom prevedení sa k tomuto dňu ruší. ...

12.2.2021 Redakcia FinReport

AFISP: Digitalizácia finančného sprostredkovania napreduje. Osobný kontakt je potrebný len vo výnimočných prípadoch

Karanténne opatrenia spojené s pandémiou koronavírusu ešte viac urýchľujú inovatívne zmeny vo finančnom sektore, finančné sprostredkovanie nevynímajúc. Komunikácia je už plne online, ...

27.1.2021 Redakcia FinReport

Prieskum: Pri výbere banky je pre Slovákov najdôležitejšia výška poplatku za vedenie bežného účtu

Traja zo štyroch opýtaných Slovákov (73 %) tvrdia, že výška poplatku za vedenie bežného účtu je pre nich najdôležitejším parametrom pri výbere banky. Respondenti v prieskume agentúry ...

Mobilná aplikácia
VISA MasterCard Maestro Apple Pay Google Pay