Hľadaj

Internetové bankovníctvo

3.9.2024 Mário Špilberger

Veľké porovnanie počtu bankových pobočiek: Za 15 rokov zmizla takmer tretina expozitúr

Z porovnania situácie v druhom štvrťroku tohto roku s rovnakým obdobím v roku 2023 z mapy Slovenska zmizli 4 % bankových pobočiek a za posledných 15 rokov bola zrušená takmer každá ...

5.7.2024 Martin Jamnický

Prieskum: Kybernetických hrozieb sa obávame viac ako krádeže osobných vecí

Slováci považujú kybernetické hrozby za vážnejšie, než sú hrozby fyzického typu, ako je napríklad krádež osobných vecí. Za najväčšiu hrozbu považujú tri štvrtiny (76 %) ...

6.5.2024 Redakcia FinReport

Pozor na peniaze! Banka varuje pred podvodnými SMS správami

Podvodníci neustále hľadajú spôsoby, ako si získať dôveru ľudí a oklamať ich. Ich najčastejším cieľom je získanie citlivých informácií, ktoré im otvoria dvere k využitiu ...

11.1.2024 Redakcia FinReport

Na zmenu z plastovej platobnej karty na virtuálnu stačí niekoľko klikov

Používanie virtuálnych platobných kariet je čoraz populárnejšie. Ich výhody v porovnaní s klasickými plastovými sú zrejmé a uvedomujú si to aj používatelia. Digitálna mBank preto ...

12.12.2023 Roland Régely

Digitalizácia znižuje počet bankových pobočiek, osobne si „chodíme“ len po hypotéky

Pobočky bánk, ktoré v minulosti slúžili klientom pre správu bežných financií, sa dnes postupne menia na poradenské miesta. Digitalizácia bánk za posledné tri roky znížila počty ...

9.10.2023 Martin Jamnický

Reklamácia tovaru je možná aj bez papierovej účtenky

S reklamáciou tovaru či služieb sa stretol už takmer každý spotrebiteľ. Napriek tomu mnohí stále nepoznajú, na čo všetko pri reklamácii majú nárok. Často sa preto stáva, že ...

23.9.2021 Redakcia FinReport

mBank spustila autorizáciu platieb pomocou biometrie. Sníma tváre, oči a odtlačky prstov svojich klientov

mBank predstavila ďalšiu novinku, ktorá sa týka jej mobilnej aplikácie. Tentoraz je to možnosť autorizácie platieb vďaka biometrickým prvkom klienta. Technologická novinka využíva ...

18.8.2021 Redakcia FinReport

UniCredit Bank nasadila chatbot s umelou inteligenciou na nábor nových pracovníkov. Nielenže komunikuje, ale aj analyzuje dáta

UniCredit Bank začala pri nábore nových zamestnancov v Česku aj na Slovensku používať umelú inteligenciu. Ide o inteligentný náborový chatbot, ktorý s kandidátmi uskutoční prvé kolo ...

5.2.2021 Redakcia FinReport

Mastercard prinesie do mobilného bankovníctva väčší prehľad a zníži počet reklamácií

Azda každému sa už niekedy stalo, že nedokázal hneď identifikovať niektorý zo svojich výdavkov vo výpise transakcií platobnou kartou. Najčastejšou príčinou bolo, že firma predajcu ...

27.1.2021 Redakcia FinReport

Prieskum: Pri výbere banky je pre Slovákov najdôležitejšia výška poplatku za vedenie bežného účtu

Traja zo štyroch opýtaných Slovákov (73 %) tvrdia, že výška poplatku za vedenie bežného účtu je pre nich najdôležitejším parametrom pri výbere banky. Respondenti v prieskume agentúry ...

Mobilná aplikácia
VISA MasterCard Maestro Apple Pay Google Pay