Hľadaj

Prvá slovenská digitálna influencerka sa volá Bejby Blue

FinTech Poslať

Marketingový svet sa aj vďaka digitálnym technológiám neustále vyvíja a mení. Influenceri pomáhajú svojou tvárou a osobnosťou zviditeľniť mnohé značky. Najnovšie už nemusí ísť ani o živých ľudí. Po novom na to postačí aj virtuálny obraz. Ako prvá na Slovensku s digitálnou postavičkou prichádza Tatra banka a dala jej meno Bejby Blue.

image

Foto: Tatra Banka

O prvej digitálnej influencerke na Slovensku sa zhovárame s brand manažérkou Tatra banky Dominikou Gaburovou.

Ako vznikol nápad vytvoriť digitálnu osobnosť Bejby Blue? Čo vás inšpirovalo vybrať si práve tento marketingový nástroj?

Keď sme sa pozreli na trend rôznych svetových značiek, všimli sme si, že viacero známych svetových brandov si začína budovať podporu cez vlastných virtuálnych influencerov. Je to určite spôsob, ako sa dokážete odlíšiť od konkurencie a vzbudiť pozornosť zvolenej cieľovej skupiny. Vlastný influencer sa dokáže viac prepojiť so značkou. A prvý slovenský digitálny influencer predstavuje skvelé napojenie na naše staršie študentské kampane.

„Zaujať mladšiu cieľovú skupinu je z roka na rok náročnejšie.“

V čom vnímate hlavnú odlišnosť digitálnej kampane Bejby Blue od vašich predošlých študentských kampaní?

V rámci našich študentských kampaní sa vždy snažíme priniesť niečo výnimočné a originálne. V minulosti sme sa zväčša zameriavali na známe tváre influencerov, ktorí boli obľúbení medzi tínedžermi. Z roka na rok je však náročnejšie nájsť niekoho, kto dokáže zaujať mladšie vekové skupiny, získať si ich pozornosť a priniesť tak niečo, čo tu ešte nebolo. Preto sme tento rok prvýkrát stavili na niečo vlastné a predstavili prvého digitálneho influencera so svojským charakterom a osobitým príbehom, akého nepriniesol ešte nikto na Slovensku, a dokonca ani v strednej Európe. 

Môžete nám priblížiť jej charakter a príbeh viac, aby sme ju mohli lepšie spoznať? 

Bejby Blue je 19-ročná, ambiciózna, umelecká duša, ktorá má blízko k hudbe. V zásade je rovnaká ako väčšina dnešných tínedžerov, jej záľuby sú rozmanité, veľmi rada vyhľadáva nové výzvy a chce si splniť to, po čom túži. Taktiež má veľký zmysel pre humor, ktorý oceňujú aj jej fanúšikovia.

Vieme, že producent kampane je SORRY WE CAN & HUMANOID RESEARCH LAB. Ako dlho trval vývoj a vytvorenie celej kampane? 

Samotný proces vytvárania vlastnej 3D postavy trvá rozhodne dlhšie ako klasická produkcia, ktorá sa zvykne realizovať pri reálnych influenceroch. V kampani nás čaká veľa zaujímavých tém a okamihov, ktoré ešte len prídu a nie je možné sa na ne vopred pripraviť. Túto kampaň však vytvárame s tým najlepším tímom profesionálov, či už na strane agentúry This is Locco, alebo spomínanej produkčnej spoločnosti. 

Digitálne technológie dnes zaujmú najmä mladšie publikum. Čo od nich očakávate? Ako chcete, aby premýšľali?

Pre nás je nesmierne dôležitý aj edukatívny rozmer, ktorý má odovzdať Beby Blue mladej generácii. Kampaň je postavená na myšlienke, že digitálna doba prináša neobmedzené možnosti a každý sa môže stať tým, čím chce. Stačí sa iba rozhodnúť a nebáť sa ukázať svoj talent. Aj týmto posolstvom sa snažíme motivovať tínedžerov, aby si verili a išli za tým, po čom túžia. Dôležité je len začať. Práve Bejby Blue je dôkazom toho, ako vás do povedomia ľudí môže dostať jediná pieseň na YouTube, ktorá sa stala známou vďaka klipu k songu 4eva s raperom Dalybom. 

Aj týmto posolstvom sa snažíme motivovať tínedžerov, aby si verili a išli za tým, po čom túžia. Dôležité je len začať.

Na čo sa v súvislosti s Bejby Blue môžeme tešiť v blízkej budúcnosti? 

Ako už sama Bejby Blue načrtla na svojom Instagrame, fanúšikovia sa môžu tešiť na ďalšie hudobné prekvapenie. Samozrejme, okrem hudby má veľa ďalších záujmov a je pripravená prijímať výzvy, ako napríklad, keď zvládla acro joga challenge s influencerom Valdenom. Takýchto prekvapení však bude ešte oveľa, oveľa viac.

Aký produkt chce týmto spôsobom banka zviditeľniť? Koľko nových účtov a koľko ďalších služieb má za cieľ Tatra banka poskytnúť? 

Bejby Blue je ambasádorkou Študentského účtu v Tatra banke a popri svojich ďalších aktivitách chce priblížiť tínedžerom, ako môžu v digitálnej dobe jednoducho spravovať svoje financie cez digitálne kanály, využívať mobilnú aplikáciu, platiť mobilom či hodinkami a podobne. 

Kde všade už Bejby Blue poznajú? 

I keď je Bejby Blue slovenskou digitálnou influencerkou a ešte len začína, už si stihla získať aj zahraničných fanúšikov, o čom svedčí viacero českých followerov na jej Instagrame. Zároveň je vďaka svojej spolupráci s Dalybom známa aj na hiphopovej hudobnej scéne.

Aké sú reakcie ľudí rôznych skupín a v zahraničí? 

Reakcie sú zatiaľ úžasné. Dalo by sa povedať, že nikto nečakal, že Bejby Blue bude výtvorom Tatra banky. Veľa ľudí bolo po odhalení prepojenia so študentskou kampaňou prekvapených, že niečo takéto dokázala vytvoriť banka.

Plánujete spolupracovať s ďalšími influencermi, ktorí by mohli Bejby Blue pomôcť ešte viac zviditeľniť sa a naopak? 

Bejby Blue sa už spojila s dvoma známymi influencermi – Lady Zikou a Valdenom, a fanúšikovia sa určite môžu tešiť aj na ďalšie zaujímavé spolupráce. Bejby Blue nie sú ľahostajné ani témy ekológie a trvalej udržateľnosti. Najbližšie by rada priblížila mladým práve túto problematiku s influencerkou, ktorej je ekológia veľmi blízka.

Kľúčové slová

logo
bike trails
Prečítajte si tiež:
29.10.2020 Robert Juriš

Finanční sprostredkovatelia majú turbulentný rok. Ich počet klesá, ale sú profesionálnejší

Rok 2019 bol pre sprostredkovateľov finančných produktov najúspešnejší v histórii. Aktuálny rok sa im pod vplyvom pandémie COVID-19 vyvíja ...

29.10.2020 Redakcia FinReport

Pesimizmus je na vzostupe aj v realitnom sektore. Budúcnosť kancelárií je neistá

Ešte na začiatku tohto roku realitní experti predpokladali, že sektor komerčných nehnuteľností bude v znamení ďalšieho rastu. Pandémia ...

28.10.2020 Redakcia FinReport

Do dražby ide 400-ročný zlatý dukát v cene bratislavského trojizbového bytu

Na Slovensku sa schyľuje k veľkej dražbe. Predmetom záujmu investorov bude zlatá minca, presnejšie 400-ročný desaťdukát panovníka ...

28.10.2020 Magdaléna Švančarková

Predajne a gastroprevádzky bojujú o prežitie aj za cenu hľadania výnimiek vo výnimkách

Druhá vlna pandémie priniesla nové opatrenia. Podnikatelia však hovoria, že majú chaos v tom, čo sa môže a čo nie. Niektorí zatvorili ...

27.10.2020 Redakcia FinReport

Meníme svoje nákupné zvyky. Do obchodov chodíme menej, no košíky máme plnšie

Pandémia koronavírusu mení nákupné návyky Slovákov. Podľa údajov spoločnosti Wood & Company do obchodov aj kvôli protiepidemiologickým ...

27.10.2020 Magdaléna Švančarková

Služba Payme je už aj na Slovensku. Prvá s ňou prišla Tatra banka

Spoločný narodeninový dar pre svokru, alebo obed s kolegami či káva s kamarátkami sú situácie, keď riešime, ako sa finančne vyrovnať s ...

26.10.2020 Zuzana Mecková

Hypotéku dostane len ten, kto má niečo nasporené. Ako si nasporíme čo najvýhodnejšie?

Cesta za vlastným bývaním dokáže byť poriadne zložitá. Banky dnes už nikomu neposkytnú 100-percentnú hypotéku. Časť finančných ...

15.10.2020 Redakcia FinReport

Bezpečnostné firmy sa spojili v boji proti zlodejom údajov z internetbankingu

Vo svete aktuálne prebieha rozsiahla bezpečnostná operácia, ktorej cieľom je narušiť činnosť botnetu, čiže siete infikovaných zariadení ...

13.10.2020 Dominik Horváth

TOP 5 zahraničných bankových aplikácií. Ktorá je najlepšia?

Čo je pre vás najdôležitejšie pri výbere aplikácie pre mobilné bankovníctvo? Pre niekoho je to maximálna bezpečnosť, pre iného ...

1.10.2020 Juraj Recký

Globálna digitálna mena je už témou aj v odborných kruhoch. Nejde len o prianie nadšencov

Predstava jednotnej globálnej digitálnej meny môže vyznieť ako veľmi odvážna vízia tých najväčších nadšencov digitálnych ...

24.9.2020 Juraj Recký

Blíži sa koniec hotovosti a zostanú len digitálne meny? Zmena je možno bližšie, než si myslíme

Téma hotovosť verzus čisto digitálne peniaze naberá stále viac na popularite. Nevyhla sa jej ani panelová diskusia na práve prebiehajúcej ...

21.9.2020 Juraj Recký

Nahradíme platobné karty telefónmi? Hotovosť z bankomatu sa dá vyberať aj cez smartfón

Ak by sme porovnali prednosti smartfónu a platobnej karty, smartfón má len jednu jedinú nevýhodu. Na rozdiel od plastovej karty sa mu môže ...

13.9.2020 Redakcia FinReport

ESET objavil škodlivý kód kradnúci kryptomeny od Slovákov a Čechov a nazval ho KryptoCibule

Výskumníci bezpečnostnej spoločnosti ESET objavili doteraz nezdokumentovanú rodinu trójskych koní, ktorá sa zameriava na kradnutie ...

7.9.2020 Redakcia FinReport

Umelá inteligencia pomáha spoločnosti VISA zlepšovať spracovanie finančných transakcií

Spoločnosť Visa predstavila novú funkciu Smarter Stand-in Processing (Smarter STIP). Funkcia využíva umelú inteligenciu v reálnom čase, aby ...

1.9.2020 Natália Hučková

Overenie totožnosti pri finančnom sprostredkovaní na diaľku

Pandémia koronavírusu ovplyvnila aj využívanie online technológií na finančnom trhu. Rýchly nárast finančného sprostredkovania na diaľku ...

31.8.2020 Juraj Recký

Potenciál blockchainu – 14 situácií, v ktorých by mohol byť naozaj užitočný

Zdravotníctvo, bezpečnosť, nákup a predaj akcií či voľby alebo digitálna identita. Toto je len rýchly a veľmi krátky výpočet situácií, ...

25.8.2020 Magdaléna Švančarková

Cez četovacie aplikácie si vďaka službe Payme budeme posielať nielen bozky, ale aj peniaze

Ak sa plánujete s rodinou poskladať na bicykel pre dcéru, alebo s kamarátkami si kúpiť skvelý wellness pre jednu z vás, onedlho to urobíte ...

21.8.2020 Redakcia FinReport

Finanční agenti odteraz môžu vstupovať do systémov poisťovní z jedného miesta

Softvérová spoločnosť Positive, ktorá poskytuje služby pre finančný trh, sa rozhodla zjednodušiť a zefektívniť prácu finančných ...

PHP Developer - študentská brigáda PHP Developer - študentská brigáda
PHP Developer províznych systémov PHP Developer províznych systémov
PHP Developer poistných agregátorov PHP Developer poistných agregátorov
PHP Developer FinTech cloudových riešení PHP Developer FinTech cloudových riešení

Najčítanejšie

  1. 1.
    Finanční sprostredkovatelia majú turbulentný rok. Ich počet klesá, ale sú profesionálnejší
  2. 2.
    Banská Bystrica plánuje vytvoriť takmer 70 odberných miest, prihlásili sa stovky dobrovoľníkov
  3. 3.
    Dubnica nad Váhom vyčlenila pre celoplošné testovanie 19 odberových miest, kopírujú volebné obvody
  4. 4.
    Continental v Púchove vlastné odberné miesto nezriadi, zamestnancom však odporúča na testovanie ísť
  5. 5.
    Trnava pripravuje odberové miesta pre celoplošné testovanie na COVID-19, chýbajú jej však dobrovoľníci