Hľadaj

Prvá slovenská digitálna influencerka sa volá Bejby Blue

FinTech Poslať

Marketingový svet sa aj vďaka digitálnym technológiám neustále vyvíja a mení. Influenceri pomáhajú svojou tvárou a osobnosťou zviditeľniť mnohé značky. Najnovšie už nemusí ísť ani o živých ľudí. Po novom na to postačí aj virtuálny obraz. Ako prvá na Slovensku s digitálnou postavičkou prichádza Tatra banka a dala jej meno Bejby Blue.

image

Foto: Tatra Banka

O prvej digitálnej influencerke na Slovensku sa zhovárame s brand manažérkou Tatra banky Dominikou Gaburovou.

Ako vznikol nápad vytvoriť digitálnu osobnosť Bejby Blue? Čo vás inšpirovalo vybrať si práve tento marketingový nástroj?

Keď sme sa pozreli na trend rôznych svetových značiek, všimli sme si, že viacero známych svetových brandov si začína budovať podporu cez vlastných virtuálnych influencerov. Je to určite spôsob, ako sa dokážete odlíšiť od konkurencie a vzbudiť pozornosť zvolenej cieľovej skupiny. Vlastný influencer sa dokáže viac prepojiť so značkou. A prvý slovenský digitálny influencer predstavuje skvelé napojenie na naše staršie študentské kampane.

„Zaujať mladšiu cieľovú skupinu je z roka na rok náročnejšie.“

V čom vnímate hlavnú odlišnosť digitálnej kampane Bejby Blue od vašich predošlých študentských kampaní?

V rámci našich študentských kampaní sa vždy snažíme priniesť niečo výnimočné a originálne. V minulosti sme sa zväčša zameriavali na známe tváre influencerov, ktorí boli obľúbení medzi tínedžermi. Z roka na rok je však náročnejšie nájsť niekoho, kto dokáže zaujať mladšie vekové skupiny, získať si ich pozornosť a priniesť tak niečo, čo tu ešte nebolo. Preto sme tento rok prvýkrát stavili na niečo vlastné a predstavili prvého digitálneho influencera so svojským charakterom a osobitým príbehom, akého nepriniesol ešte nikto na Slovensku, a dokonca ani v strednej Európe. 

Môžete nám priblížiť jej charakter a príbeh viac, aby sme ju mohli lepšie spoznať? 

Bejby Blue je 19-ročná, ambiciózna, umelecká duša, ktorá má blízko k hudbe. V zásade je rovnaká ako väčšina dnešných tínedžerov, jej záľuby sú rozmanité, veľmi rada vyhľadáva nové výzvy a chce si splniť to, po čom túži. Taktiež má veľký zmysel pre humor, ktorý oceňujú aj jej fanúšikovia.

Vieme, že producent kampane je SORRY WE CAN & HUMANOID RESEARCH LAB. Ako dlho trval vývoj a vytvorenie celej kampane? 

Samotný proces vytvárania vlastnej 3D postavy trvá rozhodne dlhšie ako klasická produkcia, ktorá sa zvykne realizovať pri reálnych influenceroch. V kampani nás čaká veľa zaujímavých tém a okamihov, ktoré ešte len prídu a nie je možné sa na ne vopred pripraviť. Túto kampaň však vytvárame s tým najlepším tímom profesionálov, či už na strane agentúry This is Locco, alebo spomínanej produkčnej spoločnosti. 

Digitálne technológie dnes zaujmú najmä mladšie publikum. Čo od nich očakávate? Ako chcete, aby premýšľali?

Pre nás je nesmierne dôležitý aj edukatívny rozmer, ktorý má odovzdať Beby Blue mladej generácii. Kampaň je postavená na myšlienke, že digitálna doba prináša neobmedzené možnosti a každý sa môže stať tým, čím chce. Stačí sa iba rozhodnúť a nebáť sa ukázať svoj talent. Aj týmto posolstvom sa snažíme motivovať tínedžerov, aby si verili a išli za tým, po čom túžia. Dôležité je len začať. Práve Bejby Blue je dôkazom toho, ako vás do povedomia ľudí môže dostať jediná pieseň na YouTube, ktorá sa stala známou vďaka klipu k songu 4eva s raperom Dalybom. 

Aj týmto posolstvom sa snažíme motivovať tínedžerov, aby si verili a išli za tým, po čom túžia. Dôležité je len začať.

Na čo sa v súvislosti s Bejby Blue môžeme tešiť v blízkej budúcnosti? 

Ako už sama Bejby Blue načrtla na svojom Instagrame, fanúšikovia sa môžu tešiť na ďalšie hudobné prekvapenie. Samozrejme, okrem hudby má veľa ďalších záujmov a je pripravená prijímať výzvy, ako napríklad, keď zvládla acro joga challenge s influencerom Valdenom. Takýchto prekvapení však bude ešte oveľa, oveľa viac.

Aký produkt chce týmto spôsobom banka zviditeľniť? Koľko nových účtov a koľko ďalších služieb má za cieľ Tatra banka poskytnúť? 

Bejby Blue je ambasádorkou Študentského účtu v Tatra banke a popri svojich ďalších aktivitách chce priblížiť tínedžerom, ako môžu v digitálnej dobe jednoducho spravovať svoje financie cez digitálne kanály, využívať mobilnú aplikáciu, platiť mobilom či hodinkami a podobne. 

Kde všade už Bejby Blue poznajú? 

I keď je Bejby Blue slovenskou digitálnou influencerkou a ešte len začína, už si stihla získať aj zahraničných fanúšikov, o čom svedčí viacero českých followerov na jej Instagrame. Zároveň je vďaka svojej spolupráci s Dalybom známa aj na hiphopovej hudobnej scéne.

Aké sú reakcie ľudí rôznych skupín a v zahraničí? 

Reakcie sú zatiaľ úžasné. Dalo by sa povedať, že nikto nečakal, že Bejby Blue bude výtvorom Tatra banky. Veľa ľudí bolo po odhalení prepojenia so študentskou kampaňou prekvapených, že niečo takéto dokázala vytvoriť banka.

Plánujete spolupracovať s ďalšími influencermi, ktorí by mohli Bejby Blue pomôcť ešte viac zviditeľniť sa a naopak? 

Bejby Blue sa už spojila s dvoma známymi influencermi – Lady Zikou a Valdenom, a fanúšikovia sa určite môžu tešiť aj na ďalšie zaujímavé spolupráce. Bejby Blue nie sú ľahostajné ani témy ekológie a trvalej udržateľnosti. Najbližšie by rada priblížila mladým práve túto problematiku s influencerkou, ktorej je ekológia veľmi blízka.

Kľúčové slová

logo
bike trails
Prečítajte si tiež:
14.8.2020 Marek Mittaš

Ako to vyzerá, keď s vami komunikuje robot, pardon chatbot?

Digitalizácia je smer, ktorým sa v súčasnosti uberá poisťovníctvo aj bankovníctvo. Na jednej strane je to krok k vyššej automatizácii, ...

13.8.2020 Zuzana Mecková

Banky sa pripravujú na nárast nesplácaných úverov

Tisíce bankových klientov v apríli požiadali o odklad splátok svojich úverov. Eskalácia rizík spojených s nižšou solventnosťou klientov a ...

13.8.2020 Redakcia FinReport

Ženy majú väčší poriadok aj vo financiách ako muži

Slováci sú z roka na rok finančne gramotnejší. Vďaka tomu si mnohí vedia urobiť poriadok vo svojich finančných záväzkoch. Mimochodom, ...

12.8.2020 Robert Juriš

Nový riaditeľ Generali: Sme najdigitálnejšia poisťovňa na trhu

Generali patrí k najinovatívnejším poisťovniam na slovenskom poistnom trhu. Všetky typy poistení dokáže uzatvoriť bez kontaktu s klientom. ...

11.8.2020 Juraj Recký

Fintech Opendoor patrí k najinovatívnejším startupom a nielen v realitnom biznise

Odborný magazín Central Banking označil spoločnosť Opendoor za fintechové riešenie roka 2018. Forbes ju v roku 2020 zaradil do TOP 50 ...

11.8.2020 Redakcia FinReport

Každá piata rodina na Slovensku nemá žiadne úspory

Koronakríza poriadne zamávala s rozpočtami slovenských rodín. Viac ako pätina z nich v súčasnosti nemá žiadne úspory, ktoré by mohli ...

10.8.2020 Marek Mittaš

Počas leta nás ohrozuje nielen koronavírus, ale aj úrazy

Leto akosi samozrejme patrí nielen k dovolenkovej ale aj k úrazovej sezóne. K úrazom síce dochádza celoročne, ale leto im obzvlášť praje ...

9.8.2020 Redakcia FinReport

Desiatky tisíc ľudí zarábajú pod hranicou minimálnej mzdy

Zvyšovanie minimálnej mzdy rezonuje v spoločnosti každý rok. Kým zamestnanci s nízkymi príjmami tieto kroky vítajú, zamestnávatelia sa im ...

9.8.2020 Redakcia FinReport

Spôsobí inovatívna technológia blockchain revolúciu vo verejnom sektore?

Implementácia digitálnych technológii do biznisu sa pre mnohé firmy stáva stále dostupnejšou. Jednou z nich je aj blockchain. Podľa ...

4.8.2020 Juraj Recký

Click to Pay mieri na nové trhy, Slovensku sa zatiaľ vyhýba

Spoločnosti American Express, Discover, Mastercard a Visa oznámili začiatok technickej prípravy virtuálneho platenia Click to Pay mimo ...

27.7.2020 Natália Hučková

Súhlas so záznamom o sprostredkovaní finančnej služby cez SMS alebo e-mail

Finančné sprostredkovanie je spojené nielen s poskytnutím finančnej služby a uzavretím zmluvy s klientom, ale kľúčovým dokumentom je aj ...

20.7.2020 Dominik Horváth

Fintechový priekopník Wirecard záhadne „stratil“ 1,9 miliardy eur

Bavorský gigant Wirecard, ktorý sa špecializuje na poskytovanie online platieb, čelí závažným obvineniam. Podľa nezávislej audítorskej ...

12.7.2020 Redakcia FinReport

Otvorené bankovníctvo si vyžaduje posilnenie bezpečnosti

Prostredie otvoreného bankovníctva sa rozvíja míľovými krokmi. Medzi finančnými inštitúciami, externými poskytovateľmi a klientmi však ...

8.7.2020 Juraj Recký

Čo je to fintech, ktorý je prekvapivo všade okolo nás

Zrejme ste si v ostatných dňoch všimli novú rubriku v menu na našej webovej stránke. Fintech. Spojenie technológií a financií je moderný a ...

30.6.2020 Arian Ali

Mastercard investuje miliardu do technológie agregácie účtov

Spoločnosť Mastercard ohlásila, že plánuje kúpiť spoločnosť Finicity. Malo by sa tak stať do konca tohto roka. Za firmu chce zaplatiť 825 ...

23.6.2020 Magdaléna Švančarková

Budúcnosť bánk je v digitalizácii. Znížia počet zamestnancov aj pobočiek

Koronakríza naštartovala zmeny v bankovníctve. Aktuálne na prvom mieste medzi svojimi prioritami uvádzajú potrebu digitalizácie. Masívne ...

14.6.2020 Marek Mittaš

Moderný multibanking sa zmestí do jedinej aplikácie

Vlastniť niekoľko bankových účtov je úplne bežné. Nielen v prípade podnikateľov, ale aj fyzických osôb. Donedávna ste museli mať na ...

12.6.2020 Zuzana Mecková

Umelá inteligencia zachránila 25 miliárd dolárov

Aktivity podvodníkov, ktorí sa usilujú „nabúrať“ do cudzích účtov, neustali ani počas koronakrízy. Jedna z ich obľúbených taktík ...

PHP Developer - študentská brigáda PHP Developer - študentská brigáda
PHP Developer províznych systémov PHP Developer províznych systémov
PHP Developer poistných agregátorov PHP Developer poistných agregátorov
PHP Developer FinTech cloudových riešení PHP Developer FinTech cloudových riešení

Najčítanejšie

  1. 1.
    Astronómovia objavili najvzdialenejšiu galaxiu, je podobná Mliečnej ceste (foto+video)
  2. 2.
    Nový riaditeľ Generali: Sme najdigitálnejšia poisťovňa na trhu
  3. 3.
    Peruánsky guvernér v tom má jasno, proti ochoreniu COVID-19 pomáha mäso z lamy
  4. 4.
    Obsadenosť hotelov v USA sa podľa prognóz možno zotaví až v roku 2023
  5. 5.
    McDonald’s vyzliekol svoje burgery