Hľadaj
× Aplikácia Aplikácia

Prvá slovenská digitálna influencerka sa volá Bejby Blue

Zuzana Fryč FinTech
SK
EN
Poslať

Marketingový svet sa aj vďaka digitálnym technológiám neustále vyvíja a mení. Influenceri pomáhajú svojou tvárou a osobnosťou zviditeľniť mnohé značky. Najnovšie už nemusí ísť ani o živých ľudí. Po novom na to postačí aj virtuálny obraz. Ako prvá na Slovensku s digitálnou postavičkou prichádza Tatra banka a dala jej meno Bejby Blue.

image

Foto: Tatra Banka

O prvej digitálnej influencerke na Slovensku sa zhovárame s brand manažérkou Tatra banky Dominikou Gaburovou.

Ako vznikol nápad vytvoriť digitálnu osobnosť Bejby Blue? Čo vás inšpirovalo vybrať si práve tento marketingový nástroj?

Keď sme sa pozreli na trend rôznych svetových značiek, všimli sme si, že viacero známych svetových brandov si začína budovať podporu cez vlastných virtuálnych influencerov. Je to určite spôsob, ako sa dokážete odlíšiť od konkurencie a vzbudiť pozornosť zvolenej cieľovej skupiny. Vlastný influencer sa dokáže viac prepojiť so značkou. A prvý slovenský digitálny influencer predstavuje skvelé napojenie na naše staršie študentské kampane.

„Zaujať mladšiu cieľovú skupinu je z roka na rok náročnejšie.“

V čom vnímate hlavnú odlišnosť digitálnej kampane Bejby Blue od vašich predošlých študentských kampaní?

V rámci našich študentských kampaní sa vždy snažíme priniesť niečo výnimočné a originálne. V minulosti sme sa zväčša zameriavali na známe tváre influencerov, ktorí boli obľúbení medzi tínedžermi. Z roka na rok je však náročnejšie nájsť niekoho, kto dokáže zaujať mladšie vekové skupiny, získať si ich pozornosť a priniesť tak niečo, čo tu ešte nebolo. Preto sme tento rok prvýkrát stavili na niečo vlastné a predstavili prvého digitálneho influencera so svojským charakterom a osobitým príbehom, akého nepriniesol ešte nikto na Slovensku, a dokonca ani v strednej Európe. 

Môžete nám priblížiť jej charakter a príbeh viac, aby sme ju mohli lepšie spoznať? 

Bejby Blue je 19-ročná, ambiciózna, umelecká duša, ktorá má blízko k hudbe. V zásade je rovnaká ako väčšina dnešných tínedžerov, jej záľuby sú rozmanité, veľmi rada vyhľadáva nové výzvy a chce si splniť to, po čom túži. Taktiež má veľký zmysel pre humor, ktorý oceňujú aj jej fanúšikovia.

Vieme, že producent kampane je SORRY WE CAN & HUMANOID RESEARCH LAB. Ako dlho trval vývoj a vytvorenie celej kampane? 

Samotný proces vytvárania vlastnej 3D postavy trvá rozhodne dlhšie ako klasická produkcia, ktorá sa zvykne realizovať pri reálnych influenceroch. V kampani nás čaká veľa zaujímavých tém a okamihov, ktoré ešte len prídu a nie je možné sa na ne vopred pripraviť. Túto kampaň však vytvárame s tým najlepším tímom profesionálov, či už na strane agentúry This is Locco, alebo spomínanej produkčnej spoločnosti. 

Positive

Partner článku

Digitálne technológie dnes zaujmú najmä mladšie publikum. Čo od nich očakávate? Ako chcete, aby premýšľali?

Pre nás je nesmierne dôležitý aj edukatívny rozmer, ktorý má odovzdať Beby Blue mladej generácii. Kampaň je postavená na myšlienke, že digitálna doba prináša neobmedzené možnosti a každý sa môže stať tým, čím chce. Stačí sa iba rozhodnúť a nebáť sa ukázať svoj talent. Aj týmto posolstvom sa snažíme motivovať tínedžerov, aby si verili a išli za tým, po čom túžia. Dôležité je len začať. Práve Bejby Blue je dôkazom toho, ako vás do povedomia ľudí môže dostať jediná pieseň na YouTube, ktorá sa stala známou vďaka klipu k songu 4eva s raperom Dalybom. 

Aj týmto posolstvom sa snažíme motivovať tínedžerov, aby si verili a išli za tým, po čom túžia. Dôležité je len začať.

Na čo sa v súvislosti s Bejby Blue môžeme tešiť v blízkej budúcnosti? 

Ako už sama Bejby Blue načrtla na svojom Instagrame, fanúšikovia sa môžu tešiť na ďalšie hudobné prekvapenie. Samozrejme, okrem hudby má veľa ďalších záujmov a je pripravená prijímať výzvy, ako napríklad, keď zvládla acro joga challenge s influencerom Valdenom. Takýchto prekvapení však bude ešte oveľa, oveľa viac.

Aký produkt chce týmto spôsobom banka zviditeľniť? Koľko nových účtov a koľko ďalších služieb má za cieľ Tatra banka poskytnúť? 

Bejby Blue je ambasádorkou Študentského účtu v Tatra banke a popri svojich ďalších aktivitách chce priblížiť tínedžerom, ako môžu v digitálnej dobe jednoducho spravovať svoje financie cez digitálne kanály, využívať mobilnú aplikáciu, platiť mobilom či hodinkami a podobne. 

Kde všade už Bejby Blue poznajú? 

I keď je Bejby Blue slovenskou digitálnou influencerkou a ešte len začína, už si stihla získať aj zahraničných fanúšikov, o čom svedčí viacero českých followerov na jej Instagrame. Zároveň je vďaka svojej spolupráci s Dalybom známa aj na hiphopovej hudobnej scéne.

Aké sú reakcie ľudí rôznych skupín a v zahraničí? 

Reakcie sú zatiaľ úžasné. Dalo by sa povedať, že nikto nečakal, že Bejby Blue bude výtvorom Tatra banky. Veľa ľudí bolo po odhalení prepojenia so študentskou kampaňou prekvapených, že niečo takéto dokázala vytvoriť banka.

Plánujete spolupracovať s ďalšími influencermi, ktorí by mohli Bejby Blue pomôcť ešte viac zviditeľniť sa a naopak? 

Bejby Blue sa už spojila s dvoma známymi influencermi – Lady Zikou a Valdenom, a fanúšikovia sa určite môžu tešiť aj na ďalšie zaujímavé spolupráce. Bejby Blue nie sú ľahostajné ani témy ekológie a trvalej udržateľnosti. Najbližšie by rada priblížila mladým práve túto problematiku s influencerkou, ktorej je ekológia veľmi blízka.

Kľúčové slová

logo
Prečítajte si tiež:
26.11.2022 Redakcia FinReport

Európska únia chce posilniť dohľad nad bankami, aby zvýšila ich odolnosť

Európska únia sa chystá zvýšiť odolnosť bánk pôsobiacich v Únii. Plánuje tiež posilniť dohľad nad nimi a riadenie rizík. Toto všetko ...

26.11.2022 Redakcia FinReport

Podvodníci núkajú ľuďom pomoc v mene Ministerstva financií SR. Nenaleťte im!

Vynaliezavosť podvodníkov nepozná hranice. Neustále vymýšľajú nové sofistikované spôsoby, ako sa obohatiť, no z času na čas vytiahnu aj ...

25.11.2022 Eva Sadovská

Ako sa darí investorom bojovať s infláciou? Stíhajú jej iba akciové a realitné fondy

V hotovosti a na bankových účtoch držia Slováci až 60 % svojich finančných aktív. V investovaní za vyspelejšími krajinami eurozóny ...

25.11.2022 Robert Juriš

Aké budú fyzické peniaze budúcnosti? Budú viac zelené a s kratšou uhlíkovou stopou

Hoci v posledných rokoch digitálne bankovníctvo zaznamenalo mimoriadne rýchly rozvoj, finančná hotovosť stále zostáva najpoužívanejším ...

25.11.2022 Redakcia FinReport

Ceny benzínu aj nafty klesajú, reagujú na vývin cien ropy na svetových trhoch

Ceny pohonných látok na Slovensku začali klesať. Je to dobrá správa pre všetkých vodičov, ktorí si v súčasnosti môžu natankovať do ...

25.11.2022 Redakcia FinReport

Saxo Bank v budúcom roku očakáva pokles tržieb a ďalší problematický rok pre investorov

Dvanásťmesačný odhad ziskovosti firiem zastúpených v indexe S&P 500 je príliš vysoký. V súčasnosti dosahuje 235,34 amerického dolára, ...

24.11.2022 Redakcia FinReport

V Estónsku zatkli dvoch kryptopodvodníkov. Oklamali státisíce ľudí a pripravili ich o 575 miliónov dolárov

Polícia v Estónsku zatkla dvoch mužov obvinených z podvodov s kryptomenami a prania špinavých peňazí. Podvodníci vytvorili Ponziho schému a ...

22.11.2022 Martin Jamnický

John Ray: Skrachovaná kryptoburza FTX dlhuje veriteľom 3,1 miliardy dolárov

Kryptoburza FTX skolabovala a v súčasnosti má nové vedenie. Jej nový šéf, inak krízový manažér John Ray sa v situácii rýchlo ...

22.11.2022 Dominik Horváth

Singapurský fintech festival 2022 ovládli digitálne meny centrálnych bánk – CBDC

Aktuálny siedmy ročník Singapurského fintech festivalu (SFF), ktorý je najväčším fintech festivalom na svete, priniesol niekoľko ...

15.11.2022 Redakcia FinReport

Analýza bankových dát v INOLab-e pomôže odhadnúť, ktorý klient zlyhá pri splácaní úveru

Pred dvomi rokmi sa Národná banka Slovenska a Fakulta elektrotechniky a informatiky Slovenskej technickej univerzity (FEI STU) v Bratislave dohodli ...

14.11.2022 Martin Jamnický

Elon Musk chce premeniť Twitter na „aplikáciu všetkého“ podľa vzoru čínskej WeChat

Okamžitou výpoveďou pre manažérske špičky Twitteru, prepustením polovice zamestnancov, spoplatnením služieb a vystrašením používateľov ...

12.11.2022 Redakcia FinReport

Tatra banka používa virtuálnu realitu na učenie stredoškolákov finančnej gramotnosti

Raper Ego, špeciálna aplikácia, virtuálna realita a množstvo informácií v podobe zážitku. To všetko využíva Tatra banka na to, aby ...

11.11.2022 Naďa Černá

Kryptoburza FTX čelí bankrotu a kryptomeny padajú spolu s ňou

Kryptomeny zažívajú veľmi náročné obdobie. Posledné mesiace ich hodnota klesala najmä kvôli vysokej inflácii a nepokojom vo svete. ...

10.11.2022 Martin Jamnický

Bitcoin klesol pod hranicu 16-tisíc dolárov. Ako prví ho opustili investiční turisti

Keď sa hovorí o poklese záujmu investorov o kryptomeny, spomína sa najmä bitcoin. Niet divu, veď je to najhodnotnejšia z kryptomien, ktorá ...

9.11.2022 Redakcia FinReport

Kryptomenová burza Binance je už aj na Slovensku. Chce podporiť lokálne startupy a vzdelávanie

Kryptomenový gigant Binance po novom pôsobí aj na slovenskom trhu. Úlohou kryptoburzy je podpora lokálnych startupov a zameranie sa na ...

8.11.2022 Martin Jamnický

Fintech spoločnosť Stripe prepúšťa 1 100 zamestnancov, a nie je jediná

Platobná fintech spoločnosť Stripe je ďalšou technologickou firmou, ktorá sa rozhodla prepustiť stovky svojich zamestnancov. Hovorí sa o 1 ...

7.11.2022 Redakcia FinReport

Mastercard prináša platformu pre jednoduchší a najmä bezpečnejší nákup kryptomien

Spoločnosť Mastercard spúšťa unikátny softvér Crypto Secure. Je to prvé technologické riešenie svojho druhu, ktoré prinesie vyššiu ...

7.11.2022 Redakcia FinReport

Ťažba bitcoinu je stále málo zelená, produkuje milióny ton oxidu uhličitého

Je známe, že ťaženie najsilnejšej kryptomeny na trhu – bitcoinu je energeticky mimoriadne náročnou záležitosťou. Cambridgeské centrum ...

Aplikácia

  1. 1.
    Kamión s nelegálnym odpadom smeroval z Talianska do Dubnice nad Váhom, stopli ho na hraniciach (foto)
  2. 2.
    Sektor nízkouhlíkovej mobility si žiada lítium, veľa lítia
  3. 3.
    Podvodníci núkajú ľuďom pomoc v mene Ministerstva financií SR. Nenaleťte im!
  4. 4.
    Európska únia chce posilniť dohľad nad bankami, aby zvýšila ich odolnosť
  5. 5.
    Občan EÚ vyprodukuje ročne v priemere 127 kilogramov potravinového odpadu