Prieskum: Toto je 8 kľúčových očakávaní majiteľov e-shopov
Jednoduchosť, flexibilita, moderný vzhľad, rýchle načítanie, výhodná cena, spoľahlivosť, aktívna komunikácia s poskytovateľom a vývoj nových funkcií – to je osmička kľúčových očakávaní obchodníkov od riešení pre e-shopy.
Zdroj: Shutterstock
S dôrazom na Google a čas načítania
„Dlhodobo vnímame, že jednoduché používateľské rozhranie je absolútnym základom akéhokoľvek riešenia. Pri e-shopoch sú to navyše aj flexibilita, ktorú prináša široký výber šablón, a modulovateľnosť,“ približuje Martin Pech zo spoločnosti Upgates, ktorá si dala urobiť prieskum v súvislosti s fungovaním e-shopov u agentúry Behavio.
Vyhľadávač Google dnes podľa jeho slov webové stránky prezerá a indexuje primárne v mobilnom zobrazení. Dobre vyladené mobilné zobrazenie e-shopu preto môže pomôcť k získaniu lepšej pozície v rámci organického vyhľadávania. Pri moderných riešeniach e-shopov by mala optimalizácia dosahovať čo najlepšie výsledky aj v zmysle metriky Google Page Speed Insights.
Rovnako dôležitý je aj čas načítania. „Podľa spoločnosti Google môže pri e-shopoch už 1 sekunda načítavania ovplyvniť konverzný pomer stránky až o 20 %,“ pokračuje odborník.
Partner témy
Cena a obchodné podmienky
Ako ďalej vyplynulo z prieskumu, popri kvalitatívnych parametroch vnímajú zákazníci veľmi citlivo aj cenovú politiku, spoľahlivosť a komunikáciu s poskytovateľom. Pri cenovej politike respondenti prieskumu uviedli, že preferujú jednoznačne nastavené podmienky bez ďalších doplatkov či množstevných zliav pri viac e-shopoch od jedného dodávateľa.
Keďže skúsení podnikatelia často dokážu vyčísliť prínosy dobre fungujúceho e-shopu, cena pri väčších e-shopoch nebýva hlavným faktorom rozhodovania. Jej váhu pri rozhodovaní však rozhodne nemožno podceňovať. Začínajúci podnikatelia by si však mali obchodné podmienky starostlivo študovať, aby nenaleteli na zdanlivo lákavé cenníky niektorých e-shopových platforiem, ktoré neinformujú transparentne o všetkých potrebných príplatkoch.
V konečnej cene respondenti očakávajú spoľahlivosť riešenia a rýchlu pomoc pri riešení problémov. „Veľmi dôležitý je vývoj nových funkcií, ktorý im pomáha udržať krok s rastúcimi nárokmi spotrebiteľov. Prevádzkovatelia e-shopov tiež hľadajú riešenie, ktoré sa bude ich potrebám prispôsobovať, a ktoré ich podnikanie nebude obmedzovať v raste. Ako veľké plus vnímajú aj lokalizovanú technickú a zákaznícku podporu,“ uzatvára M. Pech.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Black Friday 2024: Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
- 2.Bill Gates: Závidel Jobsovi, bál sa konkurencie a rozprávkovo zbohatol na podnikaní v IT biznise
- 3.Podnikateľský účet bude povinný a štát zdaní jednotlivé platby
- 4.Národná banka Slovenska odobrala licenciu poisťovni Novis, poslala ju do likvidácie
- 5.Prieskum: Koncoročné odmeny by mal dostať každý druhý zamestnanec