Fincentrum sa mení na Swiss Life Select Slovensko
Jedna z najväčších spoločností na slovenskom trhu finančného sprostredkovania mení svoj názov. Spoločnosť Fincentrum sa po novom nazýva Swiss Life Select Slovensko. Stalo sa tak po dvojročnom procese transformácie firmy po jej akvizícii švajčiarskym finančným koncernom Swiss Life.
Foto: Swiss Life
Rebranding chce spoločnosť využiť aj ako príležitosť na posun kvality finančného sprostredkovania na Slovensku na švajčiarsku úroveň.
Európska kvalita na slovenskom trhu
„Budujeme novú firmu s využitím viac ako 160-ročného medzinárodného know-how nášho strategického partnera. Prinášame nové procesy, digitalizáciu, lepšie investičné riešenia, vyšší dôraz na kvalitu servisu pre klientov. Máme rozpracované projekty na štyri roky dopredu. Každý z nich nás posunie skokovo vpred. Zo západnej Európy vieme z prvej ruky, kam bude náš trh smerovať v budúcnosti,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ novej spoločnosti Swiss Life Select Slovensko František Dragúň.
Na trhu finančných služieb sa čoraz väčší dôraz kladie na profesionalitu, pridanú hodnotu a riešenia šité na mieru. Očakáva sa, že silný zahraničný akcionár spoločnosti pomôže rýchlejšie rásť. „V skupine Swiss Life investície neprebiehajú na lokálnej úrovni. Keď prinášame inovácie, tak vždy minimálne na úrovni strednej a východnej Európy. Aj preto sme ako jediní zatiaľ dokázali implementovať smernicu PSD2 a spustiť multibankingovú aplikáciu s piatimi bankami,“ vysvetľuje F. Dragúň.
Špeciálne zameraní na bonitnú klientelu
Swiss Life definuje svojich klientov ako aktívnych ľudí, ktorí chcú žiť život podľa vlastných predstáv a ktorí potrebujú podporu v oblasti financií. Aj na Slovensku sa chce preto Swiss Life Select v budúcnosti zameriavať viac na bonitných klientov a byť aj prvou voľbou pre finančných profesionálov.
„Našimi riešeniami už dnes konkurujeme slovenským privátnym bankárom. Napriek tomu aktívne pracujeme na tom, aby sme nielen privátnej, ale aj prémiovej retailovej klientele prinášali investičné ponuky, ktoré sú napríklad v Rakúsku dostupné len investorom so vstupnou investíciou nad 500-tisíc eur. To je jednoducho pridaná hodnota silného strategického akcionára, ktorý nás dokáže posunúť do pozície lídra určujúceho nové trendy,“ naznačuje F. Dragúň.
S dôrazom na kvalitu sprostredkovania
Švajčiarska značka na slovenskom trhu už láka aj nových záujemcov o spoluprácu. Či už ide o profesionálov z bankovej, poistnej či investičnej sféry. „V čase, keď banky a poisťovne na Slovensku prepúšťajú a rušia pobočky, my hľadáme nové, kvalitné posily. A dávame záruku stability a ďalšieho osobného rozvoja. Ale kladieme veľký dôraz na kvalitu. Nerobíme hromadný nábor, ale výber,“ pripomína predseda predstavenstva.
Swiss Life sú pripravení na ďalšiu expanziu
Akvizícia Fincentra na slovenskom trhu rozhodne nie je posledná. Švajčiarska finančná skupina vidí na trhu veľký potenciál rastu, preto hľadá možnosti ďalších investícií. „Pre Swiss Life bol vstup na Slovensko tiež zaujímavou skúsenosťou. Našli tu nápady, zanietených ľudí a ťah na bránu, ale aj veľký hlad klientov po nadštandardných službách. Po dvoch rokoch je jasné, že sa im na Slovensku páči a chcú ďalej expandovať aj kúpou ďalších kvalitných firiem,“ uzatvára F. Dragúň.
Kto je Swiss Life?
Swiss Life je švajčiarskou finančnou skupinou založenou v roku 1857. Má rating A+ a pozitívnym výhľadom od agentúry Standard & Poor´s. Jej akcie sa obchodujú na švajčiarskej burze. Starostlivosť o financie poskytuje viac ako štyrom miliónom klientov na celom svete. Za rok 2019 dosiahla čistý zisk 1,2 miliardy švajčiarskych frankov.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Prečo je pri umelej inteligencii potrebné vnímať nielen vysoké tržby, ale aj možné riziká
- 2.Home office alebo hybridná práca? Banky na Slovensku preferujú skôr druhú možnosť
- 3.mBank menila úrokové sadzby svojich hypotekárnych úverov
- 4.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor
- 5.Pri investovaní si dávajte pozor na neuveriteľne výhodné ponuky aj na falošné garancie