V Bratislave sa otvára unikátny koncept OC pre bývanie
Ambiciózny projekt s názvom STYLA zameraný na nábytok a bývanie je otvorený od 4.marca na bratislavských Zlatých pieskoch. Inšpiráciu pre praktický koncept širokej ponuky tovaru a služieb pod jednou strechou majitelia prebrali zo zahraničia a ich plány sú veľkolepé. Hovorí sa dokonca o vážnej konkurencii pre známe nábytkárske domy.

Projekt s názvom STYLA otvorí svoje brány verejnosti na ploche 24 300 m² a predstaví zákazníkom viac ako 50 predajcov nábytku, bytových doplnkov a iného sortimentu zameraného na bývanie. Ide o druhú zrekonštruovanú etapu budovy Shopping Palace na Zlatých pieskoch v Bratislave. Plány s priestormi mal v minulosti aj rakúsky developer, no kríza tieto úmysly prekazila. V roku 2015 sa vymenil majiteľ a priestory kúpila spoločnosť Všetko pre bývanie, a. s., s jasným cieľom – vytvoriť pre kupujúcich priestor na nákup najširšieho bytového sortimentu. Spoločnosť do budúcnosti nevylučuje realizáciu podobného konceptu aj v iných slovenských mestách.
„Na otvorenie obchodného centra pre bývanie s najväčšou predajnou plochou na Slovensku sme boli pripravení už minulý rok. Z obchodného hľadiska nám však prišlo rozumnejšie počkať na začiatok jarnej sezóny. Hlavným zámerom je využiť benefit komplexnosti sortimentu a komfortu nákupu širokých cieľových skupín a vytvoriť tak vlajkovú loď nábytku a bývania pre hlavné mesto a široké okolie,“ vyjadril sa predseda predstavenstva spoločnosti Všetko pre bývanie, a. s., Martin Borkovič.
Podobný koncept úspešne funguje vo svetových metropolách, napríklad v Budapešti či Varšave. Na Slovensku to bude prvé obchodné centrum tohto zamerania. Medzi unikátnymi značkami, ktoré zákazníci v priestoroch nájdu, sú predajne ako Eurosofa, Merito, Tempo
Kondela, Indigo Decor, White Home, Valenti, Dan Kuchen, Studio IT, Aquatek či Profi Svietidlá. Štruktúra nájomcov je zameraná na stredný až vyšší stredný segment.
„Zakladáme si na unikátnosti a naším cieľom je dokázať slovenskému spotrebiteľovi, že komfort pri nákupe bytového tovaru môže byť vysoký. Ako prví na Slovensku sme preto nadviazali spoluprácu s celosvetovou sieťou architektov Inspireli. Zákazníci tak budú môcť na jednom mieste vyriešiť zariaďovanie s odborníkmi na dizajn, špecialistami na úžitkové vlastnosti produktu, čiže predajcami, a zároveň si svoj výber môžu aj okamžite pozrieť či vyskúšať,“ vysvetľuje podpredseda predstavenstva spoločnosti Všetko pre bývanie, Juan Ramón Hernández Soublet.
Na treťom poschodí návštevníkov pobaví originálny koncept Team Up. Ide o miesto určené pre skupiny a firmy, kde môžete v interiéri zažiť adrenalínový teambuilding a preveriť schopnosti celej skupiny. Celková kapacita, napr. na organizovanie firemných akcií, je približne 200 ľudí. V blízkej budúcnosti poskytne STYLA možnosť prenajať si aj kancelárske priestory.
Atraktivitu stavby zvyšuje taktiež fakt, že k dispozícii je bezproblémové parkovanie s kapacitou 778 miest, vrátane 22 pre zdravotne ťažko postihnutých, z toho väčšina je krytých.
Ambície a vízie centra sú veľké. „Naším cieľom je byť lídrom v segmente bývania, nábytku a bytových doplnkov, budovať imidž značky STYLA, posilňovať ju lokálne a regionálne a rozširovať sa natoľko, aby sme boli bližšie Slovákom aj v ostatných regiónoch,“ prezradil obchodný riaditeľ centra, Tomáš Šiffalovič. Napriek tomu vedenie centra prehlasuje, že priamu konkurenciu aktuálne ani nemá. „Chceme obslúžiť iný segment zákazníkov, mať pre nich násobne širší výber a ponúknuť viac individuálny prístup,“ konštatuje M. Borkovič a jedným dychom dodáva, že kým u konkurenčného predajcu nájdete jedno oddelenie so sedačkami, v STYLE je už teraz k dispozícii hneď šestica špecialistov na sedačky.
Jedno je isté, STYLA už dnes konkuruje overeným konceptom rozlohou svojej predajnej plochy.
Kľúčové slová
Vojna na Ukrajine

Rok 2022

Finanční agenti

Kryptomeny

Zamestnanie


SPRAVODAJSTVO





- 1.Vodičov so smartfónom čakajú mastné pokuty. Zareagujú aj poisťovne?
- 2.Niektoré fintech spoločnosti prepúšťajú, iné robia masívne nábory – chcú získať konkurenčnú výhodu
- 3.Od 1. júla 2022 sa mení daňový bonus, prídavky na deti, životné minimum aj odvody pre živnostníkov
- 4.TOP 7 najdrahších známok na svete. Prečo sú tieto staré farebné papieriky také vzácne?
- 5.Eurostat: Inflácia v eurozóne narástla na 8,6 % a na Slovensku až na 12,5 %