Stratégia skupiny Generali: Byť pre svojich klientov celoživotným partnerom
Predstavenstvo skupiny Generali schválilo novú trojročnú stratégiu skupiny – Lifetime Partner 24: Driving Growth. Plán by mal podľa šéfa skupiny Philippa Donneta (na snímke) zabezpečiť udržateľný rast spoločnosti. Jeho základom je trvalý záväzok poisťovne byť celoživotným partnerom pre viac ako 68 miliónov klientov vo viac ako 50 krajinách.

Foto: Generali
Zameraní aj na sociálne a environmentálne vplyvy
Generali pokračuje vo svojich záväzkoch v oblasti udržateľnosti. Naďalej sa bude zameriavať na vytváranie pozitívneho sociálneho a environmentálneho vplyvu. Do roku 2024 Generali dokončí integráciu ESG kritérií do priamych investícií v rámci svojho portfólia, zníži uhlíkovú stopu v oblasti korporátnych investícií o 25 % a zvýši hrubé predpísané poistné udržateľných produktov o 5 % až 7 % do roku 2024.
V rámci tohto plánu zlepší svoj rastový profil, zvýši ziskovosť v segmente životného poistenia, investuje 1,1 miliardy eur do technológií a digitálnej transformácie, zvýši výnosy zo správy aktív tretích strán a taktiež zvýši aj efektivitu.
Proklientsky a dátami poháňaný inovátor
„Dlhoročný záväzok spoločnosti Generali byť celoživotným partnerom stavia našich klientov do centra všetkého, čo robíme. V rámci nášho nového plánu posunieme tento záväzok na ďalšiu úroveň a potvrdíme pozíciu Generali ako proklientsky orientovaného a dátami poháňaného inovátora,“ hovorí generálny riaditeľ skupiny Generali Philippe Donnet.
Kľúčové slová
Vojna na Ukrajine

Rok 2022

Finanční agenti

Kryptomeny

Zamestnanie


SPRAVODAJSTVO





- 1.Počet vykradnutých bytov za prvých päť mesiacov roka 2022 stúpol takmer o polovicu
- 2.Po stavebnej sporiteľni Wüstenrot končí aj ČSOB stavebná sporiteľňa
- 3.Zákon o podpore štátneho nájomného bývania má zlepšiť situáciu s bývaním na Slovensku
- 4.Rusko sa po viac ako 100 rokoch ocitlo v technickom bankrote
- 5.Už len jedna hypotéka na trhu sa drží pod 1 %, úroky tých najdrahších sa dostali aj cez 4 %