Poistenie a pôžičky majú najdrahšie kľúčové slová
Najdrahšie kľúčové slová vo vyhľadávači Google z pohľadu priemerných cien za kliknutie (CPC) mali v minulom roku poistné a úverové produkty. Vyplýva to z údajov agentúry PerformicsB2BGroup.

Zdroj foto: Pexels.com
Princípom CPC reklamy je, že klient neplatí za zobrazenie reklamy, ale až za kliknutie na odkaz. Agentúra porovnávala priemerné CPC vo vyhľadávaní na Google za rok 2016 za non-brandované kampane v jednotlivých segmentoch. Ide o kampane, ktoré sú zacielené na všeobecné kľúčové slová, ktoré neobsahujú klientovu značku.
CPC v segmente poistenia bol v roku 2016 vo výške 2,40 eur, kým v segmente pôžičiek to bolo 2,10 eur. Podľa agentúra PerformicsB2BGroup je bežné, že vo finančnom sektore sú ceny za kliknutie najvyššie. Na chvoste rebríčka boli lekárne s CPC na úrovni 0,12 eur a knihy s CPC 0,11 eur.
Zaujímavé je aj porovnanie s Českou republikou, kde je cena za kliknutie výrazne vyššia ako na Slovensku. Veľký rozdiel je v segmente hotelov, kde sa cena za kliknutie na Slovensku pohybuje v priemere 0,24 eur, kým v Českej republike je to 1,74 eur. Výrazný rozdiel je aj v segmente pôžičiek, kde je cena za kliknutie na Slovensku o viac ako 1,50 eur nižšia ako v Česku.
Ceny sa pritom postupne zvyšujú. „Každoročne sa CPC zvyšuje o približne 10 až 20 % podľa daného segmentu. Hlavným dôvodom medziročného nárastu je konkurencia, ďalším faktorom môže byť kvalita reklám, " hovorí Daniel Zaiček, Business Development Director PerformicsB2BGroup.
Kľúčové slová
2023

Finanční agenti

Kryptomeny

Zamestnanie

Kultúra a umenie

Voľný čas


SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Maximálna hypotéka od júla 2023 opäť klesne a dosiahne na ňu menej ľudí
- 2.Dôchodky sa budú mimoriadne zvyšovať už od júla tohto roku – v priemere o 61 eur
- 3.Takto sa od 1. júla 2023 zvýšia penzie dôchodcom podľa počtu odpracovaných rokov
- 4.Národná banka Slovenska poslala poisťovňu Novis do likvidácie, tá sa plánuje súdiť
- 5.Mešká vám let? Máte nárok na kompenzáciu až do výšky 600 eur