Digitálna značka Onlia končí, o klientov sa postará poisťovňa Union
Po piatich rokoch pôsobenia na slovenskom trhu končí predaj povinného zmluvného poistenia pre vozidlá, ako aj predaj havarijného poistenia, pod značkou Onlia.

Foto: Union
Union sa zameria na rozvoj vlastnej značky
„Rozhodli sme sa tak zo strategických dôvodov. Našu energiu chceme upriamiť k dlhodobému rozvoju značky Union. Vo všetkých inováciách, ktoré boli zavedené pod značkou Onlia, ako napríklad rýchle a jednoduché poistenie bez viazanosti, budeme pokračovať,“ spresnil generálny riaditeľ poisťovne Union Michal Špaňár.
Klienti, ktorí majú stále platnú zmluvu, nemusia mať obavy – končí sa len predaj nových poistení. Všetkým novým záujemcom bude ponúknutý podobný produkt poisťovne Union.
Priekopnícka aplikácia ostane naďalej funkčná
Mobilná aplikácia Onlia bude stále fungovať. Existujúci klienti cez ňu budú môcť nahlasovať poistné udalosti a odosielať žiadosti na zmenu údajov v zmluve. Zároveň sa v prípade potreby budú môcť obrátiť na infolinku 0800 400 400.
Onlia bola inovátorom najmä v oblasti aplikácií. Klienti mohli ako prví uzatvoriť poistenie jednoducho online a cez aplikáciu dokonca urobiť aj kompletnú úvodnú obhliadku auta. Odpadli tak zdĺhavé procedúry s dohadovaním termínov obhliadok poškodených vozidiel.
Kľúčové slová
Do čoho investovať

TOP 10

Inšpiratívne filmy

SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Anketa: Ako sa masívny nástup digitalizácie premietol do konania lídrov a riadenia finančných spoločností
- 2.Bratislava bude bohatšia o nájomné byty, mesto má rozpracovaných až 12 projektov
- 3.Nové vydanie Financial Report aj s rozšírenou realitou (VIDEO)
- 4.Impeachment Donalda Trumpa sa začne vo februári, ako jediný prezident mu čelil až dvakrát
- 5.Film Riziko prináša príbeh divokého sveta burzových maklérov, ktorí sa nezastavia takmer pred ničím