Hľadaj
× Aplikácia Aplikácia

Bezplatná medicínska poradňa pomáha klientom poisťovne NN Slovensko s postcovidovým syndrómom

Redakcia FinReport Banky a poisťovne
SK
EN
Poslať

Každý tretí človek, ktorý prekonal ochorenie koronavírusu, môže aj sedem mesiacov po odznení tohto ochorenia pociťovať takzvaný post-COVID syndróm. Vyplýva to z údajov zverejnených v článku odborného časopisu The Lancet.

image

Foto: Shutterstock

 

Aj príznak po prekonaní ochorenia je potrebné riešiť

Medzi najčastejšie postcovidové symptómy patria strata čuchu a chuti, únava a ťažkosti s dýchaním. Magazín The Lancet však upozorňuje aj na negatívne kognitívne vplyvy. Niektorí pacienti majú totiž bezpríznakový postcovidový syndróm, ktorý odhalí až náhodný odber krvi alebo zobrazovacie vyšetrenie.

Česká pneumologická a ftizeologická spoločnosť spomína okrem uvedených častých symptómov aj zadýchanie sa pri nenáročnej fyzickej aktivite, kašeľ, bolesť hlavy a končatín, búšenie srdca, a tiež zmenu nálady, stavy úzkosti či neschopnosť sústrediť sa.

To, či na zvládnutie týchto stavov postačuje domáca liečba, závisí od závažnosti príznakov. Ak sú vážnejšie alebo trvajú pridlho, je potrebné obrátiť sa na všeobecného lekára.

Prémiové lekárske benefity pre klientov poisťovne

V súvislosti so spomínanými častými symptómami začala poisťovňa NN Slovensko v spolupráci so spoločnosťou Diagnose.me poskytovať svojim klientom bezplatnú COVID-19 poradňu. Klientom pomáhajú odborníci v oblasti pneumológie posúdiť, či majú alebo nemajú postcovidový syndróm.

Stačí vyplniť online dotazník, ktorý vyhodnotí vaše zdravotné komplikácie a poskytne vám personalizované odporúčania. Následne má klient možnosť skonzultovať svoje ťažkosti online alebo telefonicky s jedným z vybraných pneumológov,“ vysvetľuje hovorkyňa poisťovne Daniela Tomášková. Ide o ďalší prémiový lekársky benefit, ktorý spoločnosť poskytuje svojim klientom zadarmo. Len za posledný mesiac využilo niektorý z týchto lekárskych benefitov takmer 300 klientov poisťovne NN Slovensko.

Prémiové lekárske benefity – vrátane COVID-19 poradne, MRI vyšetrenia so skrátenou čakacou lehotou, druhého názoru lekára alebo lekára po telefóne – sú dostupné každému, kto má s poisťovňou NN Slovensko uzatvorenú zmluvu minimálne na jeden produkt: životné poistenie, starobné dôchodkové sporenie (2. pilier) alebo doplnkové dôchodkové sporenie (3. pilier).

Každý klient má nárok na lekárske benefity automaticky a nemusí oň žiadať špeciálne. Využije ho podľa svojich potrieb a preferencií, pričom si môže manažovať svoje požiadavky priamo cez webovú stránku a asistenčnú linku spoločnosti Diagnose.me.

Kľúčové slová

logo
Prečítajte si tiež:
4.12.2022 Redakcia FinReport

Juniper Research: Hodnota B2B platieb do piatich rokov vzrastie na 111 biliónov dolárov

Nová štúdia od spoločnosti Juniper Research uvádza, že globálna transakčná hodnota trhu platieb B2B v roku 2027 presiahne 111 biliónov ...

4.12.2022 Redakcia FinReport

Zhoršujúca sa ekonomická situácia spôsobila prepad aj na trhu s tabletmi

Trh s tabletmi sa prepadáva. Po mimoriadne úspešných pandemických rokoch 2020 a 2021 sa tomuto segmentu prestáva dariť a obchod s nimi sa ...

3.12.2022 Redakcia FinReport

Top 10 rád, ako nakupovať vianočné darčeky v čase rekordnej inflácie

Vianoce by mali byť časom radosti, pokoja a rodinných tradícií, ale zároveň sú aj obdobím zvýšených výdavkov. V tomto roku to kvôli ...

3.12.2022 Redakcia FinReport

Víťazmi krízy sú okrem energetických firiem aj finančné a spotrebiteľské spoločnosti

Najlepšie hospodárske výsledky za tretí štvrťrok tohto roku zverejnili finančné a spotrebiteľské spoločnosti. Z pohľadu výnosov sú ...

2.12.2022 Redakcia FinReport

Slovenská pobočka Groupamy sa stala súčasťou poisťovne Union

Prevod poistného kmeňa poistných zmlúv neživotného poistenia a poistenia schopnosti splácať úver slovenskej pobočky medzinárodnej ...

2.12.2022 Redakcia FinReport

TOP 8 noviniek v novele Zákonníka práce

O niektorých zmenách a usmerneniach, ktoré prináša posledná verzia Zákonníka práce sme už písali. Legislatívna úprava však okrem ...

1.12.2022 Magdaléna Švančarková

Faktúry online prišli o údaje svojich používateľov. Tí majú nárok na náhradu škody

Poskytovateľ online faktúr pre zákazníkov, služba Faktúry online, stratila údaje všetkých svojich klientov. Podľa informácií z webovej ...

29.11.2022 Redakcia FinReport

Zdravotná poisťovňa Dôvera dostala trojmiliónovú pokutu

Zdravotná poisťovňa Dôvera dostala pokutu 3 milióny eur. Dôvodom má byť nesprávny postup pri účtovaní o poistnom kmeni. Pokuta sa týka ...

26.11.2022 Redakcia FinReport

Európska únia chce posilniť dohľad nad bankami, aby zvýšila ich odolnosť

Európska únia sa chystá zvýšiť odolnosť bánk pôsobiacich v Únii. Plánuje tiež posilniť dohľad nad nimi a riadenie rizík. Toto všetko ...

24.11.2022 Redakcia FinReport

Exportérom pomôže s platením za elektriku a plyn Eximbanka SR

Energetická kríza privádza veľké množstvo firiem do vážnych finančných ťažkostí. Novou možnosťou ako ich preklenúť, je siahnuť po ...

23.11.2022 Redakcia FinReport

Poisťovňa Wüstenrot prináša novinky najmä v poistení majetku a pripoisteniach

Poisťovňa Wüstenrot prináša niekoľko noviniek súvisiacich s poskytovaním svojho finančného produktu. Zmeny sa týkajú poistenia majetku, ...

23.11.2022 Redakcia FinReport

Prieskum: Poisťovne v Česku aj na Slovensku majú v digitalizácii onboardingových služieb rezervy

Prívetivý zákaznícky servis je pre klientov českých a slovenských poisťovní čoraz dôležitejší. Z prieskumu spoločnosti Trask však ...

21.11.2022 Roland Régely

Detský účet: Ktoré banky ho ponúkajú a aké výhody prináša?

Odborníci na financie sa zhodujú, že detský účet je krokom v ústrety finančnej gramotnosti. Väčšina bankových účtov pre deti je zadarmo ...

18.11.2022 Robert Juriš

Tatra banka a Slovenská sporiteľňa zvyšujú úroky svojich hypotekárnych úverov

Zvyšovanie úrokových sadzieb hypotekárnych úverov v novembri 2022 zatiaľ nie je také intenzívne ako v predchádzajúcom období, najmä na ...

16.11.2022 Redakcia FinReport

Príčinou každej tretej škodovej udalosti v domácnosti je voda

V posledných štyroch rokoch predstavovalo najčastejšiu poistnú udalosť v domácnosti poškodenie vodou pochádzajúcou z vodovodných ...

15.11.2022 Roland Régely

Deutsche Bank chce skončiť s finančnou hotovosťou. Čaká nás niečo podobné aj na Slovensku?

Najväčšia nemecká banka a jedna z najväčších finančných inštitúcií v Európe plánuje prestať vydávať peňažnú hotovosť vo ...

15.11.2022 Roland Régely

Kedy sa priblížime k vysokým úrokom sporiacich produktov v Česku? VÚB banka našla riešenie

Keď v minulosti stúpali úrokové sadzby hypotekárnych úverov, zvykli sa tešiť aj majitelia termínovaných vkladov. Popri úrokových ...

12.11.2022 Redakcia FinReport

Prieskum: Dvom tretinám Slovákov sa zhoršila finančná situácia a každý tretí nemá žiadne úspory

Očakávania Slovákov v súvislosti s vývojom finančnej situácie domácností sa výrazne zhoršili. Rovnako klesá aj ich bilancia príjmov a ...

Aplikácia

  1. 1.
    Zhoršujúca sa ekonomická situácia spôsobila prepad aj na trhu s tabletmi
  2. 2.
    Juniper Research: Hodnota B2B platieb do piatich rokov vzrastie na 111 biliónov dolárov
  3. 3.
    Kontrolóri odhalili daňový podvod. Podnikateľ vykázal fiktívne náklady na likvidačné práce v baniach
  4. 4.
    Primátorke Zmarzlákovej klesol plat o takmer 800 eur, poslanci Trstenej odklepli navýšenie len o 15 percent
  5. 5.
    TOP 8 noviniek v novele Zákonníka práce