Hľadaj

Život je lepší, keď sme spolu – spájanie UNIQA a AXA promuje silná reklamná kampaň

Správy Sita Poslať

27.1.2021 (Webnoviny.sk) - UNIQA spustila v týchto dňoch silnú reklamnú kampaň, ktorá komunikuje spájanie spoločností UNIQA a AXA. Rozsahom aj nákladmi ide o najväčšiu kampaň UNIQA za posledné roky a bude trvať takmer tri mesiace - od polovice januára 2021 do konca marca. Kampaň štartuje v televízii, rozhlase a v online priestore prakticky okamžite po tom, ako boli všetky pobočky AXA preznačené na UNIQA a logo AXA postupne opúšťa slovenský trh.

Život je lepší, keď sme spolu – spájanie  UNIQA a AXA promuje silná reklamná kampaň

Cieľom kampane je informovať verejnosť o spojení dvoch značiek do UNIQA s jediným cieľom – ponúknuť lepšie služby 3 miliónom klientov na českom a slovenskom trhu. Pri jej tvorbe významne pomohla analýza klientov AXA aj UNIQA, ktorá ukázala, že zákazníci oboch spoločností majú množstvo spoločných charakteristík. Integračná kampaň je zároveň prvou spoločnou komunikačnou aktivitou oboch tímov UNIQA a AXA.
Centrom kampane je televízny spot, ktorý je spoločný pre slovenský aj český trh, rozdiel je len v ambasádoroch, ktorí značku a spojenie komunikujú. V Česku je to šampión vo vodnom slalome Jiří Prskavec, na Slovensku lyžiarska hviezda Petra Vlhová. Obaja športovci sú tvárami UNIQA už niekoľko rokov.
30 sekundový televízny spot je nasadený intenzívne od 15.1. do konca marca na televíznych staniciach skupín JOJ Group aj Markíza Group.
"Kreatívny koncept je postavený na spájaní dvoch svetov predstavujúcich dve silné značky, ktoré sú vizuálne reprezentované rozdeleným obrazom, spoločne však vytvárajú jeden celok. Hlavná myšlienka spotu "Život je lepší, keď sme spolu", je prezentovaná cez rýmovaný voice over, ktorý odlišuje náš integračný spot od iných reklám a robí ho zapamätateľnejším," vysvetľuje marketingová riaditeľka UNIQA Silvia Vlasková.
Od 15.januára do konca marca 2020 bude kampaň nasadená aj v rádiách na staniciach Funrádio, Rádio Expres, Anténa Rock, Rádio Vlna, Rádio Jemné a Rádio Slovensko.
"Aj rádiová verzia spotu je rýmovaná a s motívom spájania dvoch svetov do celku pracuje cez využitie stereo možnosti zvuku. Mužský a ženský hlas začnú hovoriť na striedačku, každý z inej strany, počas spotu sa však postupne spoja do jedného zvukového výstupu," vysvetľuje Silvia Vlasková z UNIQA.
Vo februári pribudne do kampane aj online bannerová reklama na top slovenských spravodajských weboch, ale tiež na Youtube a sociálnych sieťach. Bude presne cielená na súčasných a potenciálnych klientov podľa ich správania na internete, záujmov a socio-demografických znakov. Outdorová reklama podporí spájanie značiek počas februára a marca. Práve online a outdoorová časť kampane významne dopĺňa komunikáciu smerom na ľudí, ktorí nie sú televíznymi divákmi ani nepočúvajú štandardne rádio.
"Naším hlavným komunikačným cieľom je informovať klientov a verejnosť o spojení skúseností a know-how dvoch značiek do UNIQA. Vzniká tak ešte silnejší subjekt v poistení a dôchodkovom zabezpečení. Pre zákazníkov sú to niekedy citlivé a komplikované témy, teraz však pre ne získavajú ešte relevantnejšieho partnera," hovorí riaditeľ komunikácie UNIQA Oskar Sekereš.
Kreatívny koncept celej kampane vytvorila agentúra Triad Advertising Bratislava a produkčne ju zastrešoval Hitchhikers films. Televízny spot režíroval Tomáš Rehořek. Médiá nakupovala agentúra Mindshare. Hlavný vizuál kampane sme pripravovali so známym fotografom Jakubom Klimom.
Televízny spot:

Rozhlasový spot si môžete vypočuť tu

Online spot tu:

Integrácia AXA do UNIQA

Vďaka integrácii s AXA získala UNIQA na Slovensku 750 000 nových zákazníkov a zvýšila svoj trhový podiel na viac ako 10%, čím si ešte výraznejšie posilnila štvrté miesto na slovenskom trhu. UNIQA tiež prebrala investičné a dôchodkové spoločnosti, čím významne rozšírila finančné služby pre zákazníkov. Fúzia spoločností AXA pod značku UNIQA na slovenskom trhu by mala byť právne  ukončená do leta 2021.

Informačný servis


Viac k témam: AXA, PR, reklamná kampaň, UNIQA
Zdroj: Webnoviny.sk - Život je lepší, keď sme spolu – spájanie UNIQA a AXA promuje silná reklamná kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.

© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.

logo
Prečítajte si tiež:
21.4.2025 Správy

Civilná obrana v Pásme Gazy obviňuje izraelskú armádu z „popráv“ záchranárov

21.4.2025 (SITA.sk) - Civilná obrana v Pásme Gazy v pondelok obvinila izraelskú armádu z vykonania „popráv“ 15 záchranárov, ktoré sa ...

21.4.2025 Správy

Kremeľ dlhodobo pripravuje Rusov na vojnu s NATO, chce tak ospravedlniť inváziu na Ukrajinu

21.4.2025 (SITA.sk) - Ruská vláda postupne militarizuje ruskú spoločnosť, aby ospravedlnila svoju inváziu na Ukrajinu. V najnovšej správe to ...

21.4.2025 Tlačová správa

Ovčie kiahne na vzostupe. VšZP preplatí polovicu vakcíny

Ovčie kiahne sú vysoko nákazlivé vírusové ochorenie, ktoré môže postihnúť tak deti, ako aj dospelých a spôsobiť im vážne zdravotné ...

21.4.2025 Správy

Peking úspešne otestoval vodíkovú bombu, dokázala by zničiť aj veľké oblasti

21.4.2025 (SITA.sk) - Čínski vedci oznámili úspešný test nejadrovej vodíkovej bomby vyvinutej Výskumným ústavom Čínskej štátnej ...

21.4.2025 Správy

Pápež František bol modernizátorom cirkvi v ére internetu, jeho posledné video má milióny videní

21.4.2025 (SITA.sk) - Pápež František, ktorý zomrel v pondelok, bol známy ako modernizátor cirkvi, ktorý vedel využiť internet na šírenie ...

21.4.2025 Správy

Pápež František bude pochovaný v jednej rakve. Po jeho smrti padajú všetky hlavy vatikánskych úradov, priblížil dianie profesor

21.4.2025 (SITA.sk) - Najbližšie dni vo Vatikáne budú poznačené zármutkom a trúchlením nad smrťou pápeža Františka. Pripravovať tam ...

21.4.2025 Správy

S pontifikátom zosnulého pápeža Františka sa spája hneď niekoľko prvenstiev

21.4.2025 (SITA.sk) - S pontifikátom pápeža Františka sa spája niekoľko prvenstiev. Bol prvým jezuitským pápežom, teda členom rehole ...

21.4.2025 Laura Lišková

Slovenské startupy MeltFlex a Upfan mieria do Silicon Valley!

V rámci akceleračného programu #PodnikavaGeneracia, ktorý trval desať týždňov, mali vysokoškolskí študenti možnosť zdokonaliť svoje ...

21.4.2025 Správy

Svetoví lídri vzdávajú hold pápežovi Františkovi

21.4.2025 (SITA.sk) - Po tom, ako pápež František zomrel ráno na Veľkonočný pondelok, mu počas dňa vzdali hold mnohí svetoví lídri a ...

21.4.2025 Správy

Talianska Serie A odložila pre úmrtie pápeža Františka pripravované futbalové zápasy

21.4.2025 (SITA.sk) - Štyri zápasy najvyššej talianskej futbalovej súťaže Serie A 2024/2025, ktoré sa mali konať v pondelok, odložili na ...

21.4.2025 Správy

V Bratislave sa stala tragická nehoda. Vlak zrazil človeka a rušňovodič už nedokázal zrážke zabrániť

21.4.2025 (SITA.sk) - Vlak v Bratislave zrazil človeka, rušňovodič už nemohol zrážke zabrániť. Informovala o tom bratislavská polícia na ...

21.4.2025 Správy

V Londýne bude rokovanie o prímerí, Zelenskyj potvrdil účasť ukrajinskej delegácie

21.4.2025 (SITA.sk) - Ukrajinská delegácia bude v stredu v Londýne na rokovaniach o prímerí. Udeje sa tak v čase, keď európski a americkí ...

21.4.2025 Tlačová správa

Zánik 165 000 firiem na Slovensku? Nový prieskum odhaľuje alarmujúce fakty

Slovenské podniky sa nachádzajú na križovatke. Ak sa ekonomické oživenie neuskutoční, hrozí nielen strata pracovných miest, ale aj ...

21.4.2025 Správy

Šimkovičovej rezort hľadá návrhy na laureátov Ceny ministerky kultúry SR za rok 2024

21.4.2025 (SITA.sk) - Ministerstvo kultúry (MK) SR hľadá návrhy na laureátov Ceny ministerky kultúry SR za rok 2024. Ako rezort kultúry ...

21.4.2025 Správy

Žena našla v dome v Banskej Bystrici dvoch mužov s priestrelom hlavy, na mieste boli aj dve zbrane

21.4.2025 (SITA.sk) ...

20.4.2025 Mário Špilberger

Objavil sa vám vo výpise poplatok za hazardné hry? Dôvod vás možno prekvapí

Banky obvykle stiahnu poplatok za hazardné hry klientom, ktorí v herniach platia kartou. Nemusí sa to stať len hráčom. Stiahnutie poplatku ...

20.4.2025 Tlačová správa

Tisíce Slovákov hrajú nelegálne hazardné hry. Štát prichádza na daniach o stovky miliónov

Až 296-tisíc dospelých Slovákov má za posledný rok skúsenosť s hraním nelicencovaných hazardných hier na internete. Ďalších 300-tisíc ...

17.4.2025 Redakcia FinReport

Aký dopad má transakčná daň na slovenský trh?

Vo FinReport Podcaste sa dozviete, ako zareagovali banky na povinné podnikateľské účty, ako sa transakčná daň vyvíjala v Maďarsku, ako aj ...

Apríl

 
P
U
S
Š
P
S
N
Mobilná aplikácia
VISA MasterCard Maestro Apple Pay Google Pay