Ponuka v Mototechne sa každým dňom zväčšuje. Čoskoro budú ku kúpe i autá po slovenských futbalových reprezentantoch.
Bratislava, 1.marec ( WBN/PR ) – Rastúca a prosperujúca ekonomika dovoľuje Slovákom investovať do novších a luxusnejších áut so širokou výbavou. Naša finančná situácia sa však stále nevyrovnala západným susedom. Stále častejšie sa obzeráme po zánovných luxusoch, pretože chceme peniaze investovať efektívne. Dokazuje to i nárast predajov a ponuky v Mototechne a otvorenie novej prevádzky v Košiciach.
Obľuba zánovných luxusov sa u nás stále zvyšuje. Tieto vozidlá v sebe kombinujú niekoľko výhod. Náklady spojené s kúpou takéhoto auta sú výrazne nižšie pri novom vozidle. Kupujúci ušetria dvakrát. Zánovné luxusy majú až o 40 % nižšiu cenu ako nové autá. Je všeobecne známe, že výjazdom nového auta z autosalóna rapídne padá jeho cena. A navyše kúpou zánovného luxusu nový majiteľ ušetrí i na registračnej dani, ktorá so znižujúcim vekom klesá. Luxusnejšie vozidlá si tak môžu dovoliť i tí, ktorí by v prípade nového naň nedosiahli. Zánovné autá ďalej charakterizuje vysoká kvalita, vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov a možnosť s autom po nákupe ihneď odísť. So zvyšujúcou sa ponukou vozidiel narastá i možnosť výberu z rôzne bohatých výbav. Záujemcovia o luxusné vozidlá si majú z čoho vyberať, ponuka Mototechny obsahuje napríklad krásny Mercedes-Benz S, SUVčka Mercedes-Benz GLA, BMW X5 či X6, luxusný BMW 7, Audi A8 či Porsche Cayenne s bohatým spektrom výbav.
Čo nevidieť pribudnú do ponuky luxusných áut Mototechny i automobily, ktoré na základe spolupráce so Slovenským futbalovým zväzom využívajú známi futbalisti. Jedným z nich bude i BMW X1 20d, na ktorom jazdil brankár slovenskej reprezentácie Matúš Kozáčik. „Nie som ako iný futbalisti fanúšikom športiakov, preferujem skôr bezpečnosť a väčšie autá. Keď som od AAA AUTO dostal nové BMW X1 20d nevedel som čo od menšieho SUV čakať. Názory naň sa vcelku rozchádzali. No po 7 000 kilometroch môžem povedať, že ma príjemne prekvapilo. Za volantom som si rýchlo našiel dobrú polohu. Má dobre nastavený podvozok, ktorý som u menšieho SUV nečakal. Zároveň ma prekvapilo i veľkým vnútorným priestorom. Páčia sa mi jeho moderné, mohutnejšie a trocha terénne tvary,“ popisuje auto Kozáčik.
„Mototechna už dávno nie je tým obchodom s autami ako sme ho poznali v minulosti, kde sme si museli svoje auto vyčakať a už vôbec nás ani nenapadlo, že by sme si mohli vybrať farbu alebo výbavu. Novodobá Mototechna je úplným opakom. Autá sú k dispozícii ihneď a výber je obrovský. U toho však nekončíme, naším cieľom je vytvoriť z nákupu auta dokonalý zážitok. Vieme, že k luxusným autám patria i luxusné služby, ktoré neustále vyvíjame a zdokonaľujeme. My autá naozaj milujeme a sme radi, keď toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov,“ ozrejmuje koncept riaditeľ pre značku Mototechna Stanislav Gálik.
Viac k témam: auto, Mototechna, predajňa, vozidloZdroj: Webnoviny.sk - Trend zánovných luxusov dorazil i na Slovensko © SITA Všetky práva vyhradené.
Zdroj a foto: SITA
© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Mzdová kalkulačka - výpočet čistej mzdy a ceny práce
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Tehotenské: Online kalkulačka na výpočet dávky
Kalkulačka materskej dávky
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka na výpočet dôchodkového veku
Kalkulačka na výpočet vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Hypotekárna kalkulačka
Porovnanie zdravotných poisťovní
DPH kalkulačka pre rok 2025
Investičná kalkulačka

SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Štátny smútok za pápeža Františka prinesie obmedzenia. Budú v sobotu otvorené obchody?
- 2.Kam až klesnú úrokové sadzby hypoték v roku 2025 a čo to urobí s realitným trhom
- 3.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor
- 4.NBS vydáva nový súbor zberateľských euromincí
- 5.Rizikové e-shopy – ako ich spoznať a nenechať sa nachytať?