Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok
3.12.2024 (SITA.sk) - Giving Friday je v dm drogerie markt prirodzeným nadviazaním na celoročnú stratégiu, ktorá sa vyhýba akciám a masívnym zľavám. Nakupujúcim v kamenných predajniach či online prostredí dm vytvára jednoduchú možnosť, ako pomôcť iným.
V posledný novembrový piatok sa v dm už po siedmykrát uskutočnila dobročinná kampaň s názvom "Giving Friday". Časť svojho obratu z tohto dňa dm venuje na dobrú vec – tento rok opäť podpore zelenej energie v školských zariadeniach.
Výťažok 77 168 eur a 60 centov je doposiaľ najvyššou sumou, ktorú sa za sedem rokov podarilo získať kampaňou Giving Friday. Predstavuje päť percent celkového denného obratu dm drogerie markt z 29. novembra, ktorý činil viac ako 1,5 milióna eur. Obrat dm predajní predstavoval 1 450 610 eur a obrat z online nákupov v e-shope mojadm.sk a v mobilnej aplikácii Moja dm dosiahol 92 762 eur.
Vďaka zákazníkom prekročil celkový počet nákupov počas Giving Friday stotisícovú hranicu. Tohtoročných 100 043 nákupov predbehlo minulý rok o 10,76 percenta. Nákup v najvyššej hodnote – 946 eur – sa uskutočnil v predajni v obchodnom centre Lipa Park v Michalovciach. V tejto predajni mal nákup najvyššiu hodnotu aj počas Giving Friday v roku 2019, od vtedy si prvenstvá posúvali košické predajne.
Výťažok už tretí rok poputuje grantovému programu Školy na zelenú. "Financie, ktoré vyzbierame počas Giving Friday, putujú do nášho Nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis. V januári následne spustíme výzvu a školské zariadenia môžu podať žiadosť o finančnú podporu z grantového programu vedeného v tomto fonde. Táto podpora je určená na inštaláciu fotovoltických panelov. Veľkou motiváciou je úspora nákladov. Na mnohých školách sa stretávame s tým, že vedenie má pripravené mnohé plány, ktoré chce v budúcnosti zrealizovať za usporené financie," vysvetlila fungovanie kampane Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.
Vyzbieranú sumu dm pravidelne navyšuje o tisícky eur a celková darovaná suma za uskutočnených sedem rokov kampane je 375 768 eur.
Informačný servis
Viac k témam: Giving Friday, PRZdroj: SITA.sk - Siedmy ročník kampane Giving Friday priniesol 77-tisícový výťažok © SITA Všetky práva vyhradené.
© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Mzdová kalkulačka - výpočet čistej mzdy a ceny práce
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Tehotenské: Online kalkulačka na výpočet dávky
Kalkulačka materskej dávky
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka na výpočet dôchodkového veku
Kalkulačka na výpočet vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Hypotekárna kalkulačka
Porovnanie zdravotných poisťovní
DPH kalkulačka pre rok 2025
Investičná kalkulačka
SPRAVODAJSTVO
Cudzinci sa stávajú stabilnou súčasťou slovenského trhu práce, je ich však menej než u susedov
Slovenské IT firmy hľadajú útočisko v Čechách. Varíme sa tu ako žaby, vystihol situáciu šéf Pixelu
Umelú inteligenciu intenzívne využíva iba 10 percent e-shopov, najviac ju používajú na návrhy textov
Zimné brigády lákajú vyššími mzdami, no ponúk je menej, vyplynulo z analýzy Profesie
Svorka vlkov napadla stádo oviec za bieleho dňa na kraji mesta
Najčítanejšie
- 1.Inflácia valcuje miliardové úspory Slovákov. Riešením sú alternatívne investície
- 2.Peter Krištofovič: Väčšina ľudí nikdy nevyhorí, pretože sa pre svoju prácu ani nenadchne
- 3.Dôsledky koronakrízy. Slováci prestali nakupovať v zahraničí, nákupy sa historicky prepadli
- 4.Finančná správa SR upozorňuje 3-tisíc rodičov na nesprávne uplatnený daňový bonus na dieťa
- 5.Cudzinci sa stávajú stabilnou súčasťou slovenského trhu práce, je ich však menej než u susedov










