Hľadaj

Retailovou jednotkou pre slovenských zákazníkov je Lidl

Sita Poslať
image

BRATISLAVA 13. mája (WebNoviny.sk) - Spomedzi predajcov potravín sa na prvom mieste z pohľadu zákazníckej skúsenosti umiestnil Lidl.
Z novej štúdie zákazníckej skúsenosti renomovanej audítorskej spoločnosti KPMG vyplynulo, že najobľúbenejšou značkou Slovákov spomedzi predajcov potravín je Lidl, ktorý v pomyselnom súboji zdolal Kaufland. V prieskume "Na rovnakej vlne" sa jedinečnou metodikou šiestich pilierov hodnotili výpovede 2800 respondentov z celého Slovenska. Svoje hodnotenie jednotlivých spoločností podali ľudia, ktorí sú priamo zákazníkmi alebo boli s konkrétnou značkou v interakcii za posledného polroka.
Spomenutý prieskum sa na Slovensku realizoval po druhý raz a vo svojej aktuálnej edícii hodnotí predošlý kalendárny rok. Zber dát sa uskutočnil v druhom polroku 2018. Skúsenosť s celkovo 120 značkami v 10 sektoroch vyjadrilo 2800 zákazníkov, ktorí dovedna udelili 35 000 jedinečných hodnotení. "Špičková zákaznícka skúsenosť priťahuje spokojných a verných zákazníkov prináša ekonomický rast spoločnosti a stáva sa kľúčovou pri odlíšení sa od konkurencie," uviedla Karin Nemčeková, manažérka KPMG na Slovensku zodpovedná za službu riadenia zákazníckej skúsenosti. Hodnotenie zákazníckej skúsenosti je postavené na šiestich pilieroch, ktorými sú: personalizácia – individuálny prístup, integrita - dôveryhodnosť, očakávania, riešenie problémov, čas a úsilie, empatia – porozumenie zákazníkom a vytváranie vzťahu.
"Všetko, čo robíme, robíme pre našich zákazníkov a vďaka nim. Neustále berieme ohľad na očakávania našich zákazníkov a snažíme sa im v maximálnej možnej miere vyhovieť. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, pretože na jej základe sa dokážeme zlepšovať. A ako hovoríme v Lidli ´Kto sa prestáva zlepšovať, ten prestáva byť dobrý´," uviedol Miroslav Růžička, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť predaja.
Autori štúdie "Na rovnakej vlne" zhodnotili Lidl vo vzťahu k zákazníkom nasledovne:
Zakladá si na jednoduchosti a čerstvosti, angažuje sa v komunitných a sociálnych projektoch. Zákazník nájde v predajniach to, čo skutočne potrebuje. Spoločnosť sa snaží udržiavať pozornosť spotrebiteľov inšpiratívnymi online receptmi, tipmi do kuchyne, súťažami či módnymi a sezónnymi hitmi. Zákazníci chvália Lidl za hladké riešenie problémov. Bez okolkov prijíma vrátenie tovaru, uzná si chybu a ponúkne výmenu či náhradu. Lidl myslí na zákazníka už vo firemných zásadách, kladie dôraz aj na vlastných zamestnancov, životné prostredie a zodpovedný prístup voči dodávateľom a spoločnosti. Spoločenskú zodpovednosť berie vážne, dôkazom je napríklad výstavba detských ihrísk, výsadba stromov, či kúpa prístrojov do nemocníc. K dobrému skóre v pilieri Integrita prispieva spokojnosť zákazníkov s kvalitou a čerstvosťou tovaru. Oceňujú tiež škálu produktov a atmosféru v predajniach dotváranú príjemnými predavačmi. Svedčia o tom nadpriemerné sektorové hodnoty v pilieroch Personalizácia a Očakávania.
Lidl sa ako v roku 2017 prvá spoločnosť na Slovensku zapojila do prestížneho medzinárodného programu ICERTIAS Customers´ Friend, ktorý skúma ústretovosť k zákazníkom. Nevyhnutným predpokladom bolo úspešné absolvovanie podrobného auditu. Posudzovanými oblasťami sú reputácia obchodníka na domácom trhu, celkový postoj firmy ku komunite a spoločnosti, komunikácia obchodníka, zákaznícke skúsenosti a miera dôvery verejnosti k firme. Lidl sa už šesťkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka, ktoré získal vďaka dôvere a hlasom verejnosti.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.

Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko

Instagram: https://instagram.com/lidlsk/

YouTube Lidl Slovensko: https://www.youtube.com/lidlslovensko

YouTube Kuchynalidla: https://www.youtube.com/kuchynalidla

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-

Inzercia

Viac k témam: Lidl, Na rovnakej vlne, prieskumZdroj: Webnoviny.sk - Retailovou jednotkou pre slovenských zákazníkov je Lidl © SITA Všetky práva vyhradené.

Zdroj a foto: SITA

© SITA Slovenská tlačová agentúra, prevádzkovateľ spravodajského portálu webnoviny.sk. Všetky práva vyhradené.

Ready Made Maklér
Staňte sa samostatným
finančným agentom už dnes.
Robte biznis,
byrokraciu nechajte na nás.
logo
Prečítajte si tiež:
16.6.2019 Správy

Ceny ropy stúpli pre neistotu po požiaroch na tankeroch Hormuzskom prielive

16.6.2019 Správy

Energetici investovali státisíce eur na výmenu stĺpov, pri ich osadení pomáhal aj vrtuľník

16.6.2019 Správy

Finančnej správe schválili nový projekt proti kyberútokom, odborníci ho však neodporúčajú

16.6.2019 Správy

Foto: Na Sibíri objavili perfektne zachovanú hlavu vlka z doby ľadovej, objav označili za unikátny

16.6.2019 Správy

Kolaps z tepla postihol výrazne viac Slovákov, záchranári najviac zasahovali v Prešovskom kraji

16.6.2019 Správy

Policajt so 41-ročnou ženou neprežili po páde do studne, podľa hasičov boli v nedýchateľnom prostredí

16.6.2019 Správy

Počet otcov poberajúcich materskú dávku prudko stúpa, ale Sociálna poisťovňa ju niektorým neuznala

16.6.2019 Správy

Pristátie na Mesiaci či chemtrails, generácia Y podľa prieskumu konšpiráciám skôr neverí

16.6.2019 Správy

Slovenskí motoristi by mohli tankovať lacnejšie, analytička predpokladá ďalšie znižovanie cien

16.6.2019 Správy

Viac ako sto Slovákov využilo príspevok na presťahovanie, podnikatelia to označili za fiasko

16.6.2019 Správy

Zamestnanci dostanú stravné lístky s vyššou hodnotou, do platnosti vstúpi nové opatrenie

16.6.2019 Správy

Únia miest Slovenska nie je podľa Rybníčka proti nikomu a počíta so spoluprácou so ZMOS

14.6.2019 Ján Beracka

Slovensko má málo ambiciózne rozpočtové ciele, ani tie zrejme nesplní

Slovensko nemá dostatočne ambiciózne rozpočtové ciele na dosiahnutie dlhodobo udržateľných financií. Upozorňuje na to Rada pre ...

13.6.2019 Ján Beracka

Na odhaľovanie podvodov poisťovne využívajú aj detektívov

Poisťovne na Slovensku každoročne prešetrujú ako možný poistný podvod desaťtisíce poistných udalostí. Najviac podvodov sa objavuje pri ...

12.6.2019 Redakcia FinReport

Daniari by mali odložiť pokuty pre podnikateľov za meškajúcu eKasu

Pokuty pre podnikateľov, ktorí si včas neobstarajú elektronickú registračnú pokladňu, takzvanú eKasu, by sa mali odložiť. Dohodla sa na ...

12.6.2019 Redakcia FinReport

Slovenské banky si budú odkladať viac na horšie časy

Národná banka Slovenska (NBS) chystá ďalšie opatrenia na spomalenie rastu úverov. Centrálna banka navrhuje zvýšenie takzvaného ...

12.6.2019 Redakcia FinReport

Uniqa prevezme havarijné poistky spoločnosti Colonnade Insurance

Spoločnosť Uniqa prevezme poistný kmeň havarijného poistenia od poisťovne Colonnade Insurance S.A. Pre klientov sa z pohľadu podmienok ...

11.6.2019 Ján Beracka

Štát platí v priemere lepšie ako súkromné firmy, priemer kazia platy učiteľov

V slovenskom verejnom sektore sa na Slovensku dá zarobiť lepšie ako v súkromnej firme. Napriek tomu by si dorovnanie platov na úroveň priemeru ...

PHP Developer - študentská brigáda PHP Developer - študentská brigáda
PHP Developer províznych systémov PHP Developer províznych systémov
PHP Developer poistných agregátorov PHP Developer poistných agregátorov
PHP Developer FinTech cloudových riešení PHP Developer FinTech cloudových riešení