Bratislava, 3.mája 2017 ( WBN/PR ) - Spoločnosť Kaufland, ako prvý a jediný maloobchodný reťazec, predstavila minulý rok unikátny typ produktového letáku, v ktorom komunikovala výlučne produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie. Šlo o prvý leták svojho druhu na Slovensku, v ktorom reťazec navyše prezentoval aj svoje ekologické aktivity. Táto jedinečná a kreatívna marketingová komunikácia získala ocenenie Múza Merkúra.
Cieľom súťaže Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najzaujímavejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za uplynulý rok. Spoločnosť Kaufland vo svojom zodpovednom letáku v objeme 1,5 milióna kusov s názvom „Vložte kúsok zodpovednosti aj do nákupného košíka“ aktívne komunikovala produkty vyrobené s ohľadom na životné prostredie, za čo v súťaži v rámci kategórie CSR v obchode, získala pekné 2. miesto.
„Ako spoločnosť si uvedomujeme svoj diel zodpovednosti, preto je spoločenská zodpovednosť prirodzenou a neoddeliteľnou súčasťou našej každodennej práce. Angažujeme sa v rôznych oblastiach a ochrana životného prostredia je jednou z našich priorít. Našich zákazníkov, ako aj širokú verejnosť dlhodobo vzdelávame a motivujeme ich v aktivitách, ktoré smerujú k ochrane životného prostredia“, uviedla Erika Turček Pfundtnerová, vedúca oddelenia CSR spoločnosti Kaufland.
V tejto komunikácii Kaufland pokračuje aj tento rok, kedy pri príležitosti Dňa Zeme mohli zákazníci opäť nakupovať množstvo zodpovedných výrobkov, ktorých počet sa neustále rozširuje. Na výber sú produkty z radu K-Classic s obsahom kakaa, ktoré nesú certifikát UTZ či Fairtrade Cocoa, alebo K-Classic výrobky zo sortimentu rýb s pečaťou MSC a produkty z dreva a papiera s pečaťou FSC. Spoločnosť Kaufland taktiež postupne nahrádza bežné materiály obalov materiálmi vyrobenými s ohľadom na životné prostredie. V minulom roku Kaufland uviedol na trh aj značky K-Bio a K-take it veggie, ktoré taktiež dodržiavajú zásady zodpovedného prístupu k životnému prostrediu.
V rámci súťaže získal Kaufland aj 2.miesto v kategórii TOP značka v obchode za projekt agentúry Respect App - Čo sa stane, keď ľudia nenakupujú v Kauflande. Jednalo sa o sériu TV spotov, ktorého hlavným aktérom bol mladý manželský pár, zachytený doma pri večeri pripravenej z produktov zakúpených v inom reťazci.
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Viac informácií na: www.kaufland.sk
Viac k témam: Kaufland, ocenenie Múza Merkúra, životné prostredieZdroj: Webnoviny.sk - Kaufland získal ocenenie Múza Merkúra za kreatívnu komunikáciu so spotrebiteľom v kategórii CSR © SITA Všetky práva vyhradené.
Zdroj a foto: SITA
© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Mzdová kalkulačka - výpočet čistej mzdy a ceny práce
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Tehotenské: Online kalkulačka na výpočet dávky
Kalkulačka materskej dávky
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka na výpočet dôchodkového veku
Kalkulačka na výpočet vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Hypotekárna kalkulačka
Porovnanie zdravotných poisťovní
DPH kalkulačka pre rok 2025
Investičná kalkulačka
SPRAVODAJSTVO
Advokát Kubina prehovoril o čurillovcoch. Trestné stíhania sú len spôsob, ako ich držať mimo služby
Riaditeľka popradskej školy prehovorila o incidente v súvislosti s prednáškou Fica, sloboda prejavu má svoje hranice
Hudba, viera a mladosť spojili Košice
STVR sa chystá prepúšťať, hĺbkový audit odhalil mnoho skrytých problémov
Progresívci žiadajú demisiu ministra dopravy, ľudia sa podľa Šimečku začínajú báť chodiť vlakom – VIDEO
Najčítanejšie
- 1.Zmena v roku 2026: Koniec vylúčenia platenia poistného
- 2.Nadácie a združenia získali 104 miliónov eur z 2% daní
- 3.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor
- 4.Dôchodky pre matky sa v 2026 zvýšia: Štát uzná starostlivosť o deti ako plnohodnotnú prácu
- 5.Kam až klesnú úrokové sadzby hypoték v roku 2025 a čo to urobí s realitným trhom










