Hľadaj
× Aplikácia Aplikácia

HB Reavis predstavuje novú identitu značky. Odzrkadľuje prozákaznícku firemnú stratégiu

Správy Sita
SK
EN
Poslať
image

Bratislava, 9.mája 2017 ( WBN/PR ) - Medzinárodný developer HB Reavis predstavil svoju novú korporátnu identitu. Tá odzrkadľuje stratégiu a filozofiu spoločnosti. HB Reavis sa zameriava na unikátne prozákaznícke riešenia projektov, ktoré podnecujú produktivitu, poskytujú komfort a celkovo vytvárajú inovatívne a príjemné užívateľské prostredie pre klientov aj širokú komunitu.
Spoločnosť HB Reavis vyrástla od roku 1993 z malého slovenského developera na silného európskeho hráča v oblasti výstavby kancelárskych a obchodných priestorov. V súčasnosti pôsobí nielen na stredoeurópskom trhu, ale aj vo Veľkej Británii a v Turecku, pričom súčasne aktívne pracuje na 21 projektoch. Ruka v ruke s pozoruhodným rastom vznikla potreba úpravy korporátnej identity tak, aby odzrkadľovala stratégiu, víziu a hodnoty, ktorými sa spoločnosť riadi.
HB Reavis, v úzkej spolupráci s londýnskou kreatívnou agentúrou Sectorlight, citlivo posúva svoju identitu. Tá kladie dôraz na dynamiku a emócie, ktoré developer vnáša aj do svojich projektov. Prostredníctvom novej identity sa chce priblížiť existujúcemu, ako aj novému publiku cez tradičné aj netradičné komunikačné kanály.
Oblé tvary nového loga približujú HB Reavis ako ľudskú, priateľskú a na zákazníka orientovanú spoločnosť, ktorá ponúka inovatívne developerské riešenia v spolupráci s renomovanými svetovými štúdiami. Pri svojich projektoch koncepčne zohľadňuje nielen potreby ľudí, pre ktorých stavby realizuje, ale aj potreby komunity a širšieho okolia. Mäkké farby v gradiente a živá paleta zobrazujú zanietenie tímu HB Reavis pre prácu, ktoré je priam nákazlivé pre všetkých partnerov. Umožňuje prebudiť predstavivosť pri kreovaní projektov. Nadšenie pre prácu a túžba objavovať nové veci sa prejavuje nielen vo farbách, ale aj v kombinácii dvoch organických tvarov, ktoré dotvárajú nové logo spoločnosti.
V súvislosti s touto novinkou Pavel Trenka, CEO HB Reavis Group, povedal: „Sme nadšení, že môžeme svetu ukázať náš nový brand. Ten dokonalo odzrkadľuje našu stratégiu aj aktivity zamerané na posúvanie hraníc modernných kancelárskych priestorov, ktorými určujeme trendy v segmente. Z diskusií s klientmi a partnermi nám bolo jasné, že potrebujeme jasnejšie ukázať, akí naozaj sme. Z viacerých atribútov značky, ktoré prezentujeme, je jednoznačne v popredí orientácia na človeka, zanietenosť a inovatívnosť. Chcem poďakovať agentúre Sectorlight, ktorá toto zachytila práve výberom mäkkých farieb, organických tvarov a zmenou logo marku. Veríme, že náš nový brand, ktorý stojí na pevných základoch našej stratégie a konkrétnych aktivitách, pomôže pochopiť našu víziu a priblížiť našu spoločnosť verejnosti.“
Peter Terpák, Riaditeľ marketingu a komunikácie HB Reavis Group, dopĺňa: „Takto odvážny prístup k značke je bežný skôr pre B2C segment. Sme preto radi, že v odvetví, akým je real estate, sa nám podarilo odlíšiť, ale hlavne vyjadriť charakter našej spoločnosti. Projekty HB Reavis staviame pre ľudí, čo odráža aj naša nová identita, ktorá sa má viac priblížiť k verejnosti. Cieľom nebolo vytvoriť iba novú a dynamickú vizualitu. Vznik novej identity bol komplexným procesom, ktorý spojil firemné hodnoty, ktorými spoločnosť žije a aplikuje ich smerom k interným a externým partnerom, klientom a odvetviu, v ktorom pôsobí.“
Kreatívny riaditeľ agentúry Sectorlight, Nick Cannons, ďalej objasňuje: „Prvú vec, ktorú sme si na spoločnosti HB Reavis všimli bolo, že ich prístup je v porovnaní s inými developermi diametrálne odlišný. Iný je nielen v tom, ako pracujú, ale aj v tom, ako skutočne fungujú ako jeden veľký tím. Tento tím ľudí má silný pocit spolupatričnosti a prirodzenú túžbu robiť bežné veci lepšie a zároveň skúšať aj objavovať nové cesty a riešenia. Pre nás ako agentúru, ktorá mala za úlohu vytvoriť novú identitu, to bola základná črta, s ktorou sme pracovali. Chceli sme sa vyhnúť stereotypom a klasickému žargónu. Naopak, chceli sme vytvoriť niečo ľudské, viac emotívne, aby sme zvýraznili skutočnú osobnosť, ktorá sa k ľudom prihovára univerzálne, priam až familiárne. Ľudia, ktorí spoločnosť HB Reavis tvoria, sú zároveň zanietení pre svoju prácu a prijímajú každú výzvu. To vieme najlepšie vyjadriť niečím organickým, sviežim a farebným. Výsledkom je preto séria farebných tvarov a nový spôsob komunikácie.“
Rok 2017 sa pre spoločnosť HB Reavis nesie v znamení mnohých noviniek. Okrem novej identity spoločnosť ohlásila aj:
• výstavbu niekoľkých ikonických projektov

-  poľské Varso sa s 53 podlažiami stane najvyššou budovou EÚ

-  unikátny bratislavský projekt Stanica Nivy, ktorého súčasťou je aj zámer nadzemnej elektrickej dráhy cez Dunaj

-  rozsiahly kancelársky projekt Agora v Budapešti

-  novú akvizíciu na londýnskom trhu

• ambíciu priniesť, ako prvý developer, na slovenský trh novú certifikáciu WELL zameranú na komfort ľudí pracujúcich v kancelárskych budovách
• službu Origameo, ktorej cieľom je navrhnúť na mieru šité kancelárske priestory, ktoré zodpovedajú požiadavkám klienta
• platformu HubHub, ktorá predstavuje medzinárodnú coworkovú sieť zameranú na start-upy s prvými pobočkami vo Varšave a Bratislave.
Viac k témam: developer, HB Reavis, stredoeurópsky trhZdroj: Webnoviny.sk - HB Reavis predstavuje novú identitu značky. Odzrkadľuje prozákaznícku firemnú stratégiu © SITA Všetky práva vyhradené.

Zdroj a foto: SITA

© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.

logo
Prečítajte si tiež:
3.10.2022 Robert Juriš

Banky sú v zisku. Za prvých osem mesiacov vygenerovali 529 miliónov eur

Bankám sa darí. V tomto roku ešte viac ako v tom predchádzajúcom, ktorý bol prvý po zrušení špeciálneho bankového odvodu. Za prvých osem ...

3.10.2022 Redakcia FinReport

Nezamestnanosť v eurozóne dosahuje 6,6 %, v EÚ je na úrovni 6,0 %, na Slovensku máme 6,14 %

V auguste 2022 dosahovala sezónne upravená miera nezamestnanosti v krajinách eurozóny 6,6 % a v celej Európskej únii klesla ešte nižšie na ...

3.10.2022 Správy

Vláda by mala pristúpiť k celkovej modernizácii spôsobu valorizácie dôchodkov, radí rozpočtová rada

3.10.2022 (Webnoviny.sk) - Vláda by mala v budúcnosti pristúpiť k celkovej modernizácii spôsobu valorizácie dôchodkov vo vzťahu k včasnému ...

2.10.2022 Správy

Až 60 percent Slovákov si želá predčasné voľby, ide prevažne o voličov Smeru či Republiky

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Šesťdesiat percent Slovákov je za predčasné voľby, najviac si ich prajú voliči Republiky, a to až 99 percent a ...

2.10.2022 Správy

Disciplinárny proces so sudcom „antirúškarom“ sa blíži ku koncu

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Na pôde Najvyššieho správneho súdu SR by v stredu 5. októbra malo pokračovať pojednávanie disciplinárnej komisie ...

2.10.2022 Správy

Ivan Korčok odmietol ponuku SaS ďalej sa angažovať v slovenskej politike

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Bývalý minister zahraničných vecí a európskych záležitostí Ivan Korčok odmietol ponuku predsedu strany SaS ...

2.10.2022 Správy

Matovič by sa mal novinárom ospravedlniť, Šeliga rázne odmietol útoky na média

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Juraj Šeliga (Za ľudí) pripustil, že minister financií Igor Matovič (OĽANO) je pod veľkým tlakom, no nepovažuje ...

2.10.2022 Správy

Mikulcovo ministerstvo monitoruje situáciu s nelegálnymi migrantmi

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Ministerstvo vnútra SR (MV SR) monitoruje situáciu s nelegálnymi migrantmi. Za uplynulý deň bolo na Slovensku ...

2.10.2022 Správy

Minister Káčer odcestuje na svoju prvú zahraničnú cestu do Čiech, v Prahe sa stretne s viacerými vysokými funkcionármi

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Minister zahraničných vecí a európskych záležitostí Rastislav Káčer v pondelok (3. októbra) navštívi Českú ...

2.10.2022 Správy

Na Slovensku niet človeka, ktorý by dostal toľko rán ako Igor Matovič, tvrdí Gyimesi

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Odvolávanie Igora Matoviča (OĽaNO) je úplne zbytočné. V diskusnej relácii RTVS O 5 minút 12 to povedal poslanec NR ...

2.10.2022 Redakcia FinReport

Prieskum: Dvaja z troch Slovákov sú ochotní priplatiť si za spoločensky zodpovedné produkty

Približne polovica slovenských spotrebiteľov tvrdí, že pri rozhodovaní sa o nákupe je pre nich dôležitá firemná zodpovednosť. Až dvaja z ...

2.10.2022 Správy

Prihlášku Ukrajiny do NATO už podporilo desať členov obranného bloku

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Ukrajinskú prihlášku za člena Severoatlantickej aliancie podľa poradcu prezidenta Ukrajiny už podporilo desať ...

2.10.2022 Správy

Rusi zintenzívnili bombardovanie v Charkovskej oblasti, zacielili najmä na civilné ciele a mestá

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Ruské sily v uplynulých 24 hodinách pokračovali v bombardovaní Charkovskej oblasti na severovýchode Ukrajiny. ...

2.10.2022 Správy

Slovensko vyrobí pre Ukrajinu ďalšie samohybné kanónové húfnice Zuzana 2

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Štátna akciová spoločnosť KONŠTRUKTA - Defence vyrobí pre Ukrajinu ďalšie samohybné kanónové húfnice Zuzana ...

2.10.2022 Redakcia FinReport

Spoločnosť SWIFT spúšťa blockchainový projekt zameraný na podnikové akcie

Globálny medzibankový platobný systém SWIFT spustil pilotný projekt zameraný na prácu s podnikovými akciami. Využije naň technologickú ...

2.10.2022 Správy

Stoltenberg označil jadrovú rétoriku Putina ako nebezpečnú a hazardnú

2.10.2022 (Webnoviny.sk) - Získanie mesta Lyman ukrajinskými ozbrojenými silami podľa šéfa Severoatlantickej aliancie Jensa Stoltenberga ...

1.10.2022 Redakcia FinReport

Inflácia znižuje hodnotu dlhu, rozumná investícia sa tak môže vrátiť až dvakrát

Prudko rastúca inflácia v ľuďoch vyvoláva prirodzené reakcie. Domácnosti si úzkostlivejšie ako kedykoľvek v minulosti strážia svoje ...

30.9.2022 Robert Juriš

Tretí pilier: Štát chce zefektívniť jeho hospodárenie, dôchodkové spoločnosti hovoria o likvidácii

Aktuálna schôdza poslancov parlamentu prináša viacero finančných tém, ktoré vyvolávajú nesúhlas u tých, ktorých sa týkajú najviac. ...

Aplikácia

Najčítanejšie

  1. 1.
    Vláda schválila vyplatenie 14. dôchodkov, na ktoré v novembri pôjde 207 miliónov eur
  2. 2.
    Vzťahy sú u nás na prvom mieste, aj preto sme sa rozhodli pre FinGO.sk
  3. 3.
    Zdražovanie hypoték pokračuje. Takto banky zvyšovali úrokové sadzby v septembri 2022
  4. 4.
    Nezamestnanosť v eurozóne dosahuje 6,6 %, v EÚ je na úrovni 6,0 %, na Slovensku máme 6,14 %
  5. 5.
    Banky sú v zisku. Za prvých osem mesiacov vygenerovali 529 miliónov eur