LONDÝN 8. januára (WebNoviny.sk) - Odevná značka H&M stiahla inzerát na novú detskú mikinu s nápisom "Najkúlovejšia opica v džungli" (Coolest monkey in the jungle), ktorú predvádzal černošský chlapec.
Obrázok vyvolal vo veľkej Británii negatívne reakcie, labouristická poslankyňa Kate Osamor napríklad na Twitteri napísala, že je "totálne šokovaná a zdesená".
"Myslíte si, že táto reklama je vhodným zobrazením černošského mladého muža?" spýtala sa politička H&M. Firma vzápätí inzerát stiahla. "Obrázok sme odstránili zo všetkých výstupov H&M a úprimne sa ospravedlňujeme každému, koho sa mohol dotknúť," napísala H&M.
Viac k témam: obchod, rasizmusZdroj: Webnoviny.sk - Firma H&M obliekla černošského chlapca do mikiny s nápisom „Najkúlovejšia opica v džungli“ © SITA Všetky práva vyhradené.
Zdroj a foto: SITA
© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Investori začali dávať prednosť ETF fondom pred podielovými fondmi
- 2.Otravné telefonáty sa stanú minulosťou. Predvoľba (0)888 znamená, že ide o marketingový hovor
- 3.Na Slovensku pracuje rekordných viac ako 103-tisíc cudzincov
- 4.DPH budú po novom platiť firmy s ročným obratom vyšším ako 50-tisíc eur
- 5.Škody po vyčíňaní prírodných živlov vlani stúpli v stovkách percent