dm a jej zákazníci venovali viac ako 2300 večerí ľudom v núdzi
21.12.2020 (Webnoviny.sk) - V termíne od 30. novembra do 4. decembra prebiehali v 39 zariadeniach po celom Slovensku slávnostné večere pre ľudí, ktorí sa sa ocitili v nepriaznivej životnej situácii. Tie boli financované zo sumy 45 105 eur, ktorá zodpovedala piatim percentám z celého denného obratu vo filiálkach dm a aj v e-shope mojadm.sk počas iniciatívy dm Giving Friday, ktorá tento rok pripadla na 27. novembra. Viac ako 2300 ľudí si tak v priateľskom duchu pochutnalo na trojchodovom menu, pripravenom z produktov značky dmBio a potravín zakúpených od lokálnych dodávateľov čerstvých surovín, a tešilo sa z ponožkového darčeka od spolupracovníkov dm.

Tento projekt pripravila dm v spolupráci so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Na Slovensku sa tento rok podarilo na projekt dm {spoločne} vyzbierať 45 105 eur, čo je o takmer 6 000 eur viac ako minulý rok. Celkovo, vo všetkých 11 zúčastnených krajinách, sa podarilo vyzbierať sumu 426 120 eur.
"Počas uplynulých dní sme v spolupráci so Slovenskou katolíckou charitou usporadúvali adventné večere po celom Slovensku, v rámci ktorých sme v 39 zariadeniach pre ľudí, čo sú z rôznych dôvodov odkázaní na pomoc, servírovali viac ako 2300 slávnostných večerí. Chcem poďakovať predovšetkým našim zákazníkom, že nás aj napriek aktuálne nie ľahkému obdobiu navštívili a nákupom – či už osobne, alebo online – podporili túto zmysluplnú aktivitu," povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.
Až o 17 percent zákazníckych nákupov viac
Celkový počet zákazníckych nákupov vo filiálkach a cez e-shop v tento deň dosiahol 64 303 nákupov, čo je o takmer 17 percent viac ako priemerný denný počet zákazníckych nákupov v dm, ktorý činil za posledný obchodný rok 55 040 nákupov.
V porovnaní s minulým rokom, keď bolo v tento deň realizovaných 70 002 nákupov, počet nákupov síce klesol, ale zároveň sa zvýšila ich hodnota, čoho dôsledkom je, že sa vyzbieralo o takmer 6 000 eur viac v porovnaní s minulým rokom, keď vyzbieraná suma v dm Slovensko činila 39 374 eur.
Najvyšší nákup v dm v sume vyše 999 eur
Celkovo najvyšší nákup bol realizovaný v sume 999 eur v Košickom kraji, konkrétne v predajni v Košiciach v mestskej časti Nad jazerom. Najvyšší nákup v e-shope bol v tento deň realizovaný v sume 406 eur a uskutočnila ho zákazníčka z Bernolákova.
dm {SPOLOČNE}
Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už šiesty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.
www.dm-spolocne.sk
Informačný servis
Viac k témam: dm, PR, Vianoce
Zdroj: Webnoviny.sk - dm a jej zákazníci venovali viac ako 2300 večerí ľudom v núdzi © SITA Všetky práva vyhradené.
© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2023

Finanční agenti

Kryptomeny

Unicef

Zamestnanie

Kultúra a umenie


SPRAVODAJSTVO





Najčítanejšie
- 1.Štyri banky od nového roka zvyšujú ceny za niektoré svoje služby
- 2.Zelenú transformáciu ničia vysoké náklady a úzke zameranie sa na vietor a slnko
- 3.Prieskum: Toto je 8 kľúčových očakávaní majiteľov e-shopov
- 4.NBS: Najnovšia zberateľská minca bude mosadzná päťeurovka s motívom kamzíka
- 5.V krajinách na juhu Európy fajčí viac ľudí ako v tých severských