Hľadaj
× Aplikácia Aplikácia

BILLA: Kampaň diskontnej siete Lidl je zavádzajúca

Správy Sita Poslať
BILLA: Kampaň diskontnej siete Lidl je zavádzajúca

BRATISLAVA 16. apríla (WebNoviny.sk) - Spoločnosť BILLA, s.r.o. považuje aktuálnu kampaň diskontnej siete Lidl, ktorá porovnáva svoje aktuálne akciové ceny s bežnými cenami siete predajní Billa, za neetickú a zavádzajúcu. BILLA tiež odmieta argument Lidla, ktorý ako dôvod svojej kampane uvádza tohtoročnú kampaň BILLA na podporu jej privátnej značky Clever.
"Predpokladáme, že nášmu konkurentovi sa nepáčili a nepáčia naše aktivity v oblasti znižovania cien a rozširovania nášho sortimentu, ktorý vieme ponúknuť za veľmi výhodné ceny. Doteraz Lidl, ktorý je z hľadiska tržieb aj zisku jedným z dvoch najsilnejších hráčov na trhu, nikdy takto otvorene neútočil na spoločnosť BILLA, ktorá je z hľadiska spomínaných parametrov na piatej priečke. Jednoducho, nie sme jednotkou na trhu a máme nižšie tržby - preto sa musíme dennodenne snažiť viac a bojovať o získanie nášho zákazníka - a to pravdepodobne prekáža," povedal generálny riaditeľ spoločnosti BILLA Dariusz Bator.
"Skutočným dôvodom zavádzajúcej porovnávacej kampane zo strany Lidl nie je naša kampaň na privátnu značku Clever, ale fakt, že produkty Clever, ktoré sú známe svojou vysokou kvalitou, dnes majú aj veľmi konkurencieschopnú cenu. Sú najznámejšou privátnou značkou na celom Slovensku," povedal v tejto súvislosti generálny riaditeľ spoločnosti BILLA Dariusz Bator a dodal, že BILLA bude vo svojich kampaniach na podporu značky Clever naďalej pokračovať, tak isto ako v rokoch 2016, 2017 aj 2018.
"Nedosahujeme také veľké zisky ako Lidl, a nie sme ani takí veľkí zadávatelia reklamy ako Lidl, ale budeme vždy hájiť naše férové obchodné modely aj trvalú snahu ponúkať zákazníkovi vždy kvalitné výrobky za výhodnú cenu. To je cesta, ktorou ide a pôjde BILLA vždy," zdôrazňuje D. Bator. Spoločnosť BILLA zároveň potvrdila, že je pripravená sa naďalej brániť voči zavádzajúcej reklamnej kampani, podnikne v tejto súvislosti aj právne kroky a obráti sa aj na nezávislé inštitúcie posudzujúce etické rozmery reklamných kampaní.
"Vieme, že boj o zákazníka je bojom vytrvalým. Pokiaľ to bude potrebné, budeme aj naďalej jasne komunikovať naše výhody v kvalite a férovej cene, ale rovnako tak aj fakt, že systematicky zvyšujeme podiely domácej slovenskej produkcie na našich pultoch a v niektorých segmentoch – napríklad vajíčka – sme už dosiahli stopercentný podiel slovenskej produkcie," povedal D. Bator. Od marca 2019 BILLA prestala nakupovať a predávať hovädzie, bravčové a kuracie mäso z Poľska. "Naša spoločnosť bude aj naďalej rozširovať svoju ponuku slovenského mäsa na úkor mäsa so zahraničia," povedal  Dariusz Bator.
V rámci predmetnej kampane Lidl podľa názoru spoločnosti BILLA porovnáva aj neporovnateľné produkty a ich ceny, keď kombinuje svoje akciové ceny s bežnými cenami BILLA. Napríklad pri porovnávanom údenom kolene s kosťou možno zabudol Lidl vo svojom letáku uviesť, že pokým uvádzaný produkt v BILLA je 100 % mäso od overeného slovenského producenta, údené studeným dymom a bez nástreku, ten od Lidl má podiel mäsa 92 % a je to tepelne opracovaný mäsový výrobok, teda absolútne neporovnateľný výrobok. Rovnako pri porovnávaných kečupoch je veľký rozdiel v receptúre. Uvádzaný BILLA kečup je bez konzervačných látok a zahusťovadiel. Porovnávaný Kania kečup od Lidl obsahuje prídavné látky - zahusťovadlá a arómy. Pri jahodovom džeme ponúka BILLA vyšší podiel garantovaného lokálneho slovenského ovocia, pričom Lidl neuvádza pôvod ovocia v džeme. Pri párkoch porovnáva leták Lidl malé lahôdkové párky z Billy určené primárne pre deti od slovenského výrobcu s bežnými párkami od zahraničného výrobcu. Ak by sme to chceli povedať úplne laicky – Lidl porovnáva "jablká s hruškami". Porovnávané sú kvalitatívne rôzne produkty, čo môže zákazníka pri výbere popliesť.
Spoločnosť BILLA o svojho zákazníka bojuje intenzívne, snaží sa čo najlepšie plniť jeho potreby a napríklad od roku 2016 realizovala hneď niekoľko kampaní zameraných na vysvetľovanie a poukazovanie na výhodné ceny svojich produktov. Ponúka široký sortiment tovaru od najlacnejšieho až po prémiový, za výhodné ceny. Snaží sa oslovovať rôzne kategórie zákazníkov a ponúkať im ten najvhodnejší mix kvality, ceny a sortimentu. Cenovo najdostupnejší je najmä sortiment privátnej značky Clever, ktorej produkty si zákazníci BILLA môžu kúpiť za diskontné ceny a tom sa ich snaží spoločnosť informovať.  Ruka v ruke boli upravené aj ceny celých radov produktov, boli zavedené rôzne cenové nástroje ako sú super cena, multipack, akciové ponuky, produkty v špeciálnej akciovej ponuke, či zľavy pre BILLA Bonus zákazníkov.

Inzercia

Viac k témam: Billa, Clever, LidlZdroj: Webnoviny.sk - BILLA: Kampaň diskontnej siete Lidl je zavádzajúca © SITA Všetky práva vyhradené.

Zdroj a foto: SITA

© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.

logo
Prečítajte si tiež:
24.4.2024 Správy

Hlasovacie preukazy k eurovoľbám si môžu voliči vybavovať od 24. apríla

24.4.2024 (SITA.sk) - Hlasovacie preukazy pre voľby do Európskeho parlamentu (EP) začnú vydávať obce a mestá od 24. ...

23.4.2024 Správy

Ak by sa Rusi chceli zmocniť Charkova, museli by bojovať roky, tvrdí generál Pivnenko

23.4.2024 (SITA.sk) ...

23.4.2024 Redakcia FinReport

Ako získať vodičské oprávnenie s finančným príspevkom od štátu

Získať vodičské oprávnenie na Slovensku nie je veru lacnou záležitosťou. Mladí ľudia, ktorí sú v opatere centier pre deti a rodiny, po ...

23.4.2024 Správy

Americké zbrane pre Ukrajinu už sú v Nemecku a Poľsku, medzi prvými dodávkami budú granáty

23.4.2024 (SITA.sk) - Väčšina zbraní, ktoré sa Spojené štáty americké chystajú dodať Kyjevu v rámci nového balíka podpory, sa nachádza ...

23.4.2024 Martin Jamnický

Do dražby smeruje unikátna zbierka mincí, jej hodnota môže prekonať 5 miliónov eur

Zberatelia aj investori by mali zbystriť pozornosť. Do dražby putuje celoživotná zbierka významného zberateľa MUDr. Václava Brunu. ...

23.4.2024 Redakcia FinReport

Europarlament: Oprava výrobkov za výhodné ceny bude možná aj po uplynutí záruky

Poslanci Európskeho parlamentu schválili pravidlá jednoduchšieho prístupu k opravám tovarov a výrobkov. Žiadať o ne bude možné aj po ...

23.4.2024 Správy

Krajskí prokurátori sa ohradili voči kritike bývalých zamestnancov ÚŠP, vydali spoločné vyhlásenie

23.4.2024 (SITA.sk) - Krajskí prokurátori s nevôľou nahliadajú na spôsob verejnej kritiky procesov nadväzujúcich na zrušenie Úradu ...

23.4.2024 Správy

Mestskí poslanci v Banskej Bystrici schválili zákaz hazardu, nové herne v meste už nepribudnú

23.4.2024 (SITA.sk) - Banskobystrickí mestskí poslanci na utorkovom rokovaní mestského zastupiteľstva po viac ako dvojhodinovej rozprave ...

23.4.2024 Správy

Na muníciu pre Ukrajinu sa vyzbieralo už viac ako 3,5 milióna eur. O slovenskej zbierke píšu aj zahraničné médiá

23.4.2024 (SITA.sk) - V priebehu prvého týždňa zbierky Munícia pre Ukrajinu - Keď nie vláda, posielame my, sa podarilo vyzbierať viac ako 3,5 ...

23.4.2024 Správy

Nominácia Harabina do Súdnej rady bude problematická, Gašpar vidí prekážku v zhode koaličných strán (video)

23.4.2024 (SITA.sk) - Na osobe Štefana Harabina sa bude musieť nájsť politická dohoda, myslí si poslanec parlamentu Tibor Gašpar (Smer-SD) o ...

23.4.2024 Správy

Obnova infraštruktúry v Pásme Gazy bude stáť miliardy eur, vyhlásil Borrell

23.4.2024 (SITA.sk) - Náklady na znovuvybudovanie infraštruktúry v Pásme Gazy budú najmenej 90 miliárd eur. Počas utorňajšieho vystúpenia ...

23.4.2024 Správy

Rusi pri útokoch na dedinu Očeretyne používajú aj chemické zbrane, tvrdí hovorca ukrajinskej skupiny síl

23.4.2024 (SITA.sk) - Ruská armáda v snahe dobyť dedinu Očeretyne v Doneckej oblasti na východe Ukrajiny nasadzuje aj chemické zbrane. Uviedol ...

23.4.2024 Redakcia FinReport

Spotrebiteľská organizácia varuje pred sťahovaním aplikácie Temu

Používanie niektorých mobilných aplikácií môže byť vyslovene škodlivé nielen pre váš mobilný telefón, ale aj pre bankový účet, s ...

23.4.2024 Správy

Sunak diskutoval s poľským premiérom Tuskom o vojenskej pomoci, Ukrajine sľúbili balík za pol miliardy libier

23.4.2024 (SITA.sk) - Spojené kráľovstvo v utorok sľúbilo Ukrajine ďalší balík vojenskej pomoci v hodnote 500 miliónov libier. Ten bude ...

23.4.2024 Správy

Tragická nehoda pri Šali. Čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia (foto)

23.4.2024 (SITA.sk) - Pri čelnej zrážke dvoch vozidiel v katastri obce Horná Kráľová v okrese Šaľa prišli dnes popoludní o život až ...

23.4.2024 Správy

Ukrajinským mužom v odvodovom veku žijúcim v zahraničí pozastavili konzulárne služby, potvrdil Kuleba

23.4.2024 (SITA.sk) - Ukrajinský minister zahraničných vecí Dmytro Kuleba potvrdil správy o pozastavení konzulárnych služieb ukrajinským ...

23.4.2024 Redakcia FinReport

VÚB banka: Vedenie účtu aj narábanie s hotovosťou budú drahšie

VÚB je ďalšou bankou pôsobiacou na slovenskom finančnom trhu, ktorá ohlásila zmeny v cenníku svojich služieb. Vychádza z nich, že klienti ...

23.4.2024 Zuzana Fryč

Výber PZP nemusí byť len o nízkej cene, dá sa z neho vyťažiť oveľa viac

Pri výbere povinného zmluvného poistenia (PZP) často rozhoduje čo najnižšia cena, keďže mnohí túto poistku považujú len za zákonnú ...

Mobilná aplikácia
VISA MasterCard Maestro Apple Pay Google Pay