BRATISLAVA 5. júna 2018 (WBN/PR) - Z benefitov konceptu prepojenia online a offline sveta financií spoločnosti FinGO.sk ťažia makléri aj klienti vďaka rýchlosti a efektivite pri porovnávaní produktov a služieb finančných inštitúcií. Ako tento koncept funguje a ako ho vnímajú po polroku od úspešného štartu partneri FinGO.sk?
Všetky oblasti ľudskej činnosti prechádzajú výrazným vývojom a slovenský trh financií nie je výnimkou. Spoločnosť FinGO.sk predstavuje štatistiky po prvom polroku fungovania vlastného konceptu prepojenia online a offline sveta financií. Z pohľadu klientov je základom webový porovnávač, kde si môžu rýchlo a jednoducho porovnať ponuky produktov finančných inštitúcií na Slovensku.
Z pohľadu sprostredkovateľov – členov programu FinGO Partner - je základom technologická platforma, tzv. Trhovisko príležitostí. Tu nájdu dopyty overených klientov s aktívnym záujmom riešiť svoje financie a vyberajú tých, ktorým môžu najefektívnejšie vyriešiť aktuálne požiadavky, či už ide o sprostredkovanie hypotéky, nastavenie investičného portfólia či o radu s výberom optimálneho poistenia.
„Kontakty z Trhoviska FinGO pre mňa začali tvoriť 30-35 percent mesačného obratu, ktorý vyprodukuje moja kancelária,“ hovorí vo video rozhovore Ján Horník, ktorý Trhovisko aktívne využíva už od spustenia. Viac skúseností jeho aj ďalších maklérov s programom FinGO Partner a systémom Trhoviska nájdete vo videu.
FinGO.sk medzi najvýznamnejšími sprostredkovateľmi hypoték na Slovensku
Aj s ohľadom na situáciu na trhu sú hlavným produktom, ktorý klienti v porovnávači FinGO.sk vyhľadávajú, hypotéky. Aj vďaka práci účastníkov programu FinGO Partner patrí FinGO.sk, už po polroku od spustenia porovnávača, medzi 6 najväčších hráčov na trhu sprostredkovania hypoték na Slovensku. Spolu s maklérmi v programe FinGO Partner sa FinGO.sk stará o viac ako 30 000 klientov.
Prehľad štatistík o sprostredkovaní hypoték vďaka porovnávaču FinGO.sk
Rekordná výška hypotéky: 400 000 eur
Priemerná výška hypotéky: vyše 75 000 eur
Najčastejšia doba fixácie: 5 rokov
Priemerná doba splatnosti: 26,5 roka
„Naši klienti patria v rámci Slovenska k nadpriemeru vo výške čerpania hypoték. Zároveň sú často lepšie informovaní, čo môže byť spôsobené tým, že klient, ktorý prichádza z online prostredia, obvykle už dopredu porovnával svoje možnosti. Spolu s prácou kontaktného centra, ktoré už na začiatku komunikácie s klientom vytvára základnú analýzu, tento fakt uľahčuje prácu sprostredkovateľov a zrýchľuje celý proces získania hypotéky,“ vysvetľuje Katarína Kostková, riaditeľka pre úvery a hypotéky v spoločnosti FinGO.sk.
Kontaktné centrum FinGO.sk
„Vlastné kontaktné centrum pre FinGO a jeho partnerov predstavuje obrovskú výhodu. Na jednej strane máme pod kontrolou proces vzdelávania operátorov, ktorí sú v nadväznosti na online porovnávač prvým človekom, s ktorým sa potenciálny klient dostáva do kontaktu. Aj preto všetci naši operátori majú licencie stredného stupňa pre poskytovanie úverov a poistenia, čo je na Slovensku, myslím, unikát. Na strane druhej je pre nás výhodou schopnosť pružne a efektívne reagovať na reálne potreby klientov, aj mimo obvyklý scenár telefonátu. S tým majú najmä externé zákaznícke centrá často problémy,“ popisuje Martin Bittara, riaditeľ kontaktného centra FinGO.sk.
Aktivita kontaktného centra v číslach:
Vyše 20 000 hovorov s klientmi
Vyše 9 000 overených požiadaviek klientov
Vyše 3 500 reálnych obchodných príležitostí pre partnerov FinGO
„Efektivita centra v posunutí klienta od úvodného kontaktu k aktívnemu riešeniu požiadavky a následnému stretnutiu s maklérom je už teraz nadpriemerná a stále sa nám ju darí zvyšovať,“ hovorí spokojne Martin Bittara, ktorý môže výsledky porovnávať aj vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam s vedením call centra v Írsku a na Slovensku.
Dalšie plány FinGO.sk
„Zo začiatku bolo cieľom presadiť sa v online prostredí na trhu hypoték, čo sa FinGO podarilo na slovenské pomery neobvyklým tempom. Teraz sa v online sústredíme aj na nárast v oblasti poistení a v investíciách. Samozrejme okrem online sa zameriavame aj na strategické partnerstvá, ktoré pre našich sprostredkovateľov prinášajú ďalších klientov. Po spolupráci so Superpoistenie, Rýchlepoistenie, Total Money budú prichádzať ďalší, ktorých predstavíme v najbližšej dobe. Cieľom je čo najviac spokojných klientov a sprostredkovateľov,“ hovorí Ondrej Matvija, generálny riaditeľ FinGO.sk.
Viac k témam: FinGo, FinGO Partner, FinGO.skZdroj: Webnoviny.sk - Ako funguje prepojenie online a offline sveta financií v praxi? © SITA Všetky práva vyhradené.
Zdroj a foto: SITA
© SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. si vyhradzuje výlučné právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Mzdová kalkulačka
Mzdová kalkulačka ADVANCED
Kalkulačka tehotenskej dávky
Kalkulačka materskej dávky
Kalkulačka rodičovského bonusu
Valorizácia dôchodkov
Kalkulačka na výpočet dôchodku
Kalkulačka dôchodkového veku
Kalkulačka vdovského dôchodku
Kalkulačka sirotského dôchodku
Kalkulačka minimálneho dôchodku
Porovnanie zdravotných poisťovní
2024
Finanční agenti
Kryptomeny
Unicef
Zamestnanie
SPRAVODAJSTVO
Najčítanejšie
- 1.Marián Čekovský band 20. marca 2024
- 2.Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu
- 3.Situácia pri Robotyne v Zaporižžskej oblasti je „v pohybe“, no situácia nie je kritická
- 4.Západoafrický región Sahel sa stáva koridorom na pašovanie a konfiškáciu drog, upozorňuje OSN
- 5.Ursula von der Leyen skontrolovala situáciu na fínsko-ruskej hranici. Nejde o bezpečnosť jednej krajiny, ale celej Európy